Konnis Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Har tenkt til å kjøpe en stasjonær pc, som vil bli brukt til følgende: - Skolearbeid. Type Word, PowerPoint osv - Surfing - Bilderedigering (Photoshop) - Noe gaming, men dette er ikke akkurat hovedfokus. Spiller mest gamle spill på PC, resten skjer på konsoll. Minecraft spiller jeg, men det går vel mer på prosessor/RAM enn skjermkort. Ser altså for meg å havne rundt 8000-9000kr med skjerm og operativsystem. Høyttaler, mus og tastatur har jeg fra før/skaffer jeg ved siden av. Har satt opp denne listen, men er usikker på om skjermkortet er det som gir mest ytelse for penga per dags dato. Noen tips til skjermkort som yter greit til rundt 1200,-? Har tenkt til å bestille fra dustinhome, og der hadde de ikke HD 6870 til 1200,- som enkelte andre har. Liste: https://prisguiden.no/profil/lister/123920 Endret 10. april 2011 av Konnis Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Ingen? Mente forvørig HD 6870 i forrige post. Endret 10. april 2011 av Konnis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå