Gå til innhold

Hvem er hvem i demonstrasjonen i Oslo?

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke helt brikkene til å falle på plass her..

NDL er i mot islamisering..mens blitz er i mot NDL...

Men nynazister er også i mot NDL, men liker heller ikke utledninger, som er det samme som NDL står for..

Men i nettavisene stod det at NDL kan møte motstand både fra høyeekstreme og venstreradikale under dagens demonstrasjon, men NDL er jo selv høyeekstreme...Også har vi SOS rasisme som er venstreradikal..hvem støtter de?

Hele demonstrasjonen dreier jo seg om muslimer i oslo, men det ser ikke ut som de bryr seg.. de er jo ikke en gang med å demonstrerer.

Så i bunn og grunn så er det "hvite folk som krangler og demonstrerer seg i mellom" mens muslimene, som det egentelig handler om her, ikke bryr seg og koser seg i vår solen.

Endret av janern21
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke helt brikkene til å falle på plass her..

NDL er i mot islamisering..mens blitz er i mot NDL...

Men nynazister er også i mot NDL, men liker heller ikke utledninger, som er det samme som NDL står for..

Men i nettavisene stod det at NDL kan møte motstand både fra høyeekstreme og venstreradikale under dagens demonstrasjon, men NDL er jo selv høyeekstreme...Også har vi SOS rasisme som er venstreradikal..hvem støtter de?

Hele demonstrasjonen dreier jo seg om muslimer i oslo, men det ser ikke ut som de bryr seg.. de er jo ikke en gang med å demonstrerer.

Så i bunn og grunn så er det "hvite folk som krangler og demonstrerer seg i mellom" mens muslimene, som det egentelig handler om her, ikke bryr seg og koser seg i vår solen.

Det er stein, saks papir, rett og slett.

Norwegian Defence League = Anti-Islamistiske, Anti-Nazistiske, Philo-semittiske. Bruker ikke vold.

Blitz = Kommunistiske, Anti-Anti-Islamistiske, anti-semittiske. Bruker Vold

Ny-Nazister = Nazistiske, Anti-Kommunistiske. Bruker Vold

SOS-Rasisme = Kommunistiske, Anti-Høyrefløy, Anti-Anti-Islamistiske. Bruker sjeldent vold.

Altså er det altfor forskjellige til å samarbeide. (Nazister og NDL)

Lenke til kommentar
Jasså? Har du funnet din onde tvilling da? ;)

Hvordan forstod du at det jeg deg jeg tenkte på? Ser likheten selv?

Nei, fordi jeg har sånn høvelig oversikt over de som er og har vært moderatorer og det er ingen som ligner på den personen som det skrives om.

Mine to onde tvillinger er bosatt i helt andre deler av Norge.

Lenke til kommentar

Jeg skammer meg over mine landsmenn som deltar i NDL, Blitz, SOS-Rasisme, Vigrid osv. De er et sett med verkebyller som gjør sitt beste for å gjøre Norge til et mindre hyggelig sted.

Homofobe, anti-demokratiske, kvinnemishandlende muslimer, da? Hva synes du om dem?
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg skammer meg over mine landsmenn som deltar i NDL, Blitz, SOS-Rasisme, Vigrid osv. De er et sett med verkebyller som gjør sitt beste for å gjøre Norge til et mindre hyggelig sted.

Homofobe, anti-demokratiske, kvinnemishandlende muslimer, da? Hva synes du om dem?

De er jeg heller ikke noe glad i. Vanlige muslimer derimot, de kan være helt ålreite.

Det er direkte skremmende hvor uintelligente mange mennesker er, og når du parrer denne svakheten med arroganse så blir det farlig. Jeg får ikke sagt nok hvor grusomt jeg skammer meg over både landsmenn og folk i hele verden. Folk tenker seg rett og slett ikke godt nok om før de gjør og sier ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Politiets Sikkerhetstjeneste om Norsk Defence League, NDL

"De siste ukene har politiets mest operative enheter konsentrert seg sterkt om en ny trussel: Hatefulle og voldelige nynazister på krigsstien mot muslimer.

- Kombinasjonen av russiske nynazister med tilgang til våpen, og norske anti-islamister er skremmende, sier en politikilde."

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorisme/artikkel.php?artid=10030043

Lenke til kommentar

Vi kan jo spørre han som banket opp han kisen i denne artikkelen, http://www.dagbladet.no/2011/04/09/nyheter/innenriks/ndl/blitz/rod_ungdom/16128978/

Ganske sikker på at han er en ganske så etablert bruker her på forumet.

Reagerer litt på at Dagbladet i så stor grad vinkler saken rundt at fyren som fikk juling slo ned en jente, og at dette liksom legitimerer at en gruppe på 50-100 mennesker gav ham juling. Ingen andre medier sier noe om at han har slått noen ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...