Gå til innhold

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup IV

Cyclonia

Anbefalte innlegg

Rart. Syntes også at jeg ledet 1-0 mot fnats da det samme skjedde, mens hans FIFA viste 1-1. Startet bare den kampen på nytt. Er det noe galt med XBL? Jeg pleier ikke å spille ofte.

bare denne kampen det har vært lagg i for min del. ellers har det funket fett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fnats 4-1 eveant

eveant 2-4 fnats

Du hadde forresten er forferdelig spillestil. Kun sjanseskapning ved høye gjennombruddspasninger, horribelt. I tillegg til bakerstemann-taklinger, utrusning av keeper og en stygg corner-taktikk.

Lenke til kommentar

Du er latterlig du! Hvis du sier det, så sier jeg at du har en forferdelig spillestil fordi du bare sentrer mellom spissene dine. Ballen går opp til spissene og et par pasninger og så en gjennombruddspasning.

Kun sjangseskapning ved høye gjennombruddspasninger!? Flesteparten av målene mine kom ved innlegg.

Kan bare huske en bakerstemanntakling som var forfra der ballen akkurat spratt opp da jeg takla.

Utrusning av keeper? Dæven. FORFERDELIG ASS!

Stygg corner taktikk? Er da lov å lage egne cornere uten at de du spiller mot skal sutre over det? Jeg har en bra taktisk manøver på corner, og kred til meg for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Stygg corner taktikk? Er da lov å lage egne cornere uten at de du spiller mot skal sutre over det? Jeg har en bra taktisk manøver på corner, og kred til meg for det.

Nå ble jeg nysgjerrig på den cornertaktikken din =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...