Cyclonia Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Da er det på tide å starte opp en ny SuperCup ettersom den forrige er ferdigspilt. Den nye cupen vil bli spilt med samme reglement og oppsett som den forrige, med unntak at vi bruker lag som maks har 4 stjerner for å få litt variasjon Gruppene vil bli trukket etter seedingsystemet fra de forrige cupene. Cupen starter opp så snart vi er 8, 12 eller 16 påmeldte, avhengig av hvor stor pågangen blir. Alle nye brukere er velkomne til å delta Jeg ber nye spillere om å lese gjennom reglene. Terminlisten som er oppgitt er veiledende intill cupen starter. Den avhenger av at cupen starter opp innen rimelig tid. Vennligst oppgi både ønsket lag og gamertag når dere melder dere på! Det er lov å endre lag etter påmeldelse. Laget skal være bekreftet før en spiller sin første kamp. Good luck! Diverse informasjon: Regler: Kampene spilles rangert. Om spillerne ikke lykkes i å møtes på denne måten skal kampen spilles via BAP metoden. Om forbindelsen blir brutt under en kamp så skal en ny kamp "arrangeres". Det vil si at en ikke begynner å spille før tiden og resultatet er det samme som da forrige kamp ble brutt. Det gis én kamp karantene for rødt kort. Spillerne er selv ansvarlige for å rapportere om røde kort. Det vil være 4 spillere i hver gruppe, og alle spillerne i gruppa møter hverandre to ganger. De to beste spillerne går videre til kvart-/semifinaler. Om to lag har lik poengsum i et gruppespill avgjøres avansement på målforskjell og deretter eventuelt innbyrdes oppgjør. Om det forsatt skulle være likt avgjøres det på flest scorede mål. Kvartfinalene trekkes tilfeldig hvor gruppevinnerne møter gruppetoerne. Spillere fra samme gruppe kan ikke møtes i kvartfinalene. Det spilles to kamper i kvartfinalene hvor den totale målforskjellen avgjør. Hvis det står likt etter to kamper spilles en tredje kamp med eventuelle ekstraomganger og straffer. Semifinalene trekkes tilfeldig. Det spilles to kamper i semifinalene hvor den totale målforskjellen avgjør. Hvis det står likt etter to kamper spilles en tredje kamp med eventuelle ekstraomganger og straffer. I finalen spilles det én kamp med eventuelle ekstraomganger og straffer. Det deles ut seedingspoeng. Om en kamp ikke spilles innenfor tidsfristen, og kampen(e) er av avgjørende betydning, vil jeg ta en avgjørelse basert på aktivitet i tråden om hvem som går videre. Det vil si at om en prøver å få spilt kampene, men motstanderen ikke møter opp, vil en ikke ryke ut. Jeg vil ta min avgjørelse på aktiviteten i denne tråden. Dvs. at jeg ikke tar hensyn til aktivitet på PM, MSN, Skype o.l. Seedingsystem gjelder fra nå og blir regnet ut på bakgrunn av prestasjonene i de siste tre turneringene: Terminliste: Gruppespill: Innen natt til onsdag 01/06 Semifinaler: Innen natt til onsdag 08/06 Finale: Innen natt til ondag 15/06 Påmeldte: 1. Cyclonia (Cyclonia) - Napoli 2. Mentis (Mentisy) - Sunderland 3. Larsemão (Riolars) - Fiorentina 4. Redneck (DonKneppo) - Lille 5. eveant(eveant94) - Stoke 6. fnats (fnats) - CSKA Moskva 7. Namos (ElatedDust) - Sporting Lisboa 8. Tommx (Sleva) - Everton 9. Jostein K. (Exitrejje) - Napoli *gamertag i parantes Tabell Endret 6. juni 2011 av Cyclonia 1 Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Kjempebra Cyclonia. Mentis (Mentisy) - Sunderland Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Husker ikke om Fiorentina er 4 eller 4,5, så setter foreløpig opp de Larsemão (Riolars) - Fiorentina Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Redneck (DonKneppo) - Lille Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Tror jeg fint skal få spilt alle kampene innen fristen, men noen kan nok bli interessante, midt i russetida haha :=) Lenke til kommentar
eveant Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 eveant(eveant94) - Aston Villa Lenke til kommentar
fnats Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) fnats - CSKA Moskva Endret 11. april 2011 av fnats Lenke til kommentar
Namos Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Lag: Valencia C.F. (gamertag: ElatedDust). Når begynner kampene egentlig og når får vi se kampoppsettet? Endret 10. mai 2011 av Namos Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Cupen starter opp så snart vi er 8, 12 eller 16 påmeldte, avhengig av hvor stor pågangen blir. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Den som gidder kan jo sende PM til de som har vært med før. Jeg skifter forresten lag til Stoke. Lenke til kommentar
Namos Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jaja, da mangler en til, eller fler, Jo fler jo bedre=) Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Hei jeg joiner lett:) Gamertag: Sleva lag: Everton Endret 18. mai 2011 av Tommx Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Skal vi bare starte da? Ser ikke for meg at 4 flere melder seg på any time soon. Lenke til kommentar
Namos Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Ja, korfor ikke... Tar evig tid, før det blir flere folk her=)By the way bra forslag mentis. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvor mange er vi egentlig nå? Dere tidligere påmeldte, er dere fortsatt med? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg kan godt være med. Gamertag: Exitrejje Lag: Tottenham, om mulig. Eller har de mer enn 4 stjerner? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tottenham har vel fire og en halv. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Da får jeg ta en kjapp tur på FIFA for å sjekke hvilke lag som har fire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå