Gå til innhold

bilde av et gjenferd?


Anbefalte innlegg

Hei, hei

 

Jeg tittet igjennom bilder på pcen min og fant et bilde fra i fjor som jeg synes er litt oppsiktsvekkende. Bildet er tatt i holmen kirke i forbindelse med en julemesse. På venstre siden av bildet, ser det ut som konturen av en skikkelse ell no. Jeg var den eneste i rommet, og bildet er ikke redigert. Ingen av de andre bildene er blurry, bortsett fra dette. Skal nevnes at kirken har en del vinduer hvor lyset skinner gjennon slik at bilde kan bli ufokusert. Men likevel...hva tror dere?

post-207872-0-10232500-1302378477_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette bildet ser ut til å være tatt gjennom halvskittent glass, og skikkelsen (om det er det det er) til venstre ser ut til å være en refleksjon i dette glasset, og altså være posisjonert bak forografen, på hans/hennes venstre side.

 

Pussig hvordan det aldrti er noen som viser et skarpt og riktig eksponert bilde av et gjenferd, bigfoot, Loch Ness-uhyret eller en UFO.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette bildet ser ut til å være tatt gjennom halvskittent glass, og skikkelsen (om det er det det er) til venstre ser ut til å være en refleksjon i dette glasset, og altså være posisjonert bak forografen, på hans/hennes venstre side.

 

Pussig hvordan det aldrti er noen som viser et skarpt og riktig eksponert bilde av et gjenferd, bigfoot, Loch Ness-uhyret eller en UFO.

Jepp, merkelig det der... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder det bildet; så utelukker jeg ingen ting, alt fra et tilfeldig spill av lys og skygge til bilde av et gjenferd til manipulasjon. Det siste hevder du jo ikke har skjedd. Men hvis det er beviselig at det ikke er manipulert så er det ganske mange som vil finne det spennende. I den retningen så vil du kanskje få flere reaksjoner i et av de parapsykologiske forumene.Prøv å post bildet f.eks her; http://www.paranormal.no/index.php

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...