konsept1 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hei! er det noen som blir med og lage et progran i delphi? det trenger bare og væe noe veldig enkelt som for eks: Stilig notisblokk med kalkulator (bare et eksempel kom helst med forslag) Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 jeg er med, men jeg er ikke no god, vi kan starte med en MP3 spiller?? Men du må ha MSN Lenke til kommentar
ratman87 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 hei, vet ikke om dere ser denne postingen med tanke på at det er et halvt år siden forige posting her, men , ja, jeg kan godt være med å programmere, hva som helst, jeg vil lære mer, har foresten laget en stilig notisblokk med keylogger...... bare ta kontakt [email protected] Lenke til kommentar
e321 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 eg er med... har msn, bare spør etter adressa. mp3 spiller hørtes kult ut og lage det Lenke til kommentar
dalai Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hmm... er det selvportrett du har der eller gerri28? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hmm... er det selvportrett du har der eller gerri28? Hehe, er ikke det litt offtopic? Huff, min post var jo også offtopic... Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hehe... det er nok ikke selvportrett nei... Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Husk det folkens, at for å lage en mp3-spiller som slår igjennom, må du ha et heftig grafisk design som ikke bruker mye ressurser. Designet trenger vel egentlig ikke å være SÅ heftig, men se hvordan WinAmp slo igjennom (2.91 / 5.0 m/ classic mode). Bare ikke bruk standard windows knapper, o.s.v, så går det vel bra. Alt dette er basert på MINE meninger. Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 tror det kan bli vanskelig å lage en mp3 spiller som slår igjennom, ettersom at det finnes så mange gode mp3 spillere. Da har jeg mere tro på å lage en knakende god FTP client, dem er det ikke så alt for mange av som er gratis iverftall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå