Knife Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Jeg trenger å tjene penger til neste skoleår og må derfor finne meg noe arbeid. Jeg er 16 og går på ungdommskolen, hvordan burde jeg gå fram? Jeg har heller ikke det tilbudet for å spørre foresatte eller familie om jobb. Takk for alle svar. Endret 9. april 2011 av Knife Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Skriv ut en god mengde med søknader og lever de alle plasser der du ikke trenger en spesiell utdanning for å få jobb, feks. butikker. Jo tidligere du gjør det jo større sjanse for å få jobb. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Burde jeg skrive en søknad eller heller gå opp der personlig og spørre om jeg kunne hjelpe til med noe? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Om det et utlyst noe stillingsannonse i aviser, internett e.l så skriver du en søknad. Men om en butikk ikke søker etter folk ser ikke jeg noe grunn til å skrive søknad. Da ville jeg møtt opp og spurt personlig om det var behov for folk, om det er det, da kanskje skrive en søknad om det trengs. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Jeg mener det skader aldri å legge igjen en søknad uavhengig om jobben ser etter folk eller ikke. Det kan være andre butikker i kjeden som trenger, eller det kan også plutselig åpne seg en ledig stilling. Butikker er som regel greit, når man ikke har noen erfaring. Første pri er å skrive en god søknad, gjerne forberede seg på et evt. jobbintervju. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå