Vegabond Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hei! Tok på meg og formatere maskinen til mitt søskenbarn. Når det var få minutter igjen av re installeringen så slo maskinen seg plutselig av. Når jeg slo den på og kom nesten inn i windows, så fikk jeg beskjed om at windows ikke ble installert skikkelig/avbrutt og at jeg måtte starte maskinen på nytt for og igjen starte installeringen på nytt. Jeg gjorde dette, men da kom samme feil igjen. Hva gjør jeg nå ? Kan jeg kjøre reinstallering i fra bios eller noe slikt? kan velge mellom esc og F10 i oppstarten, men da kommer jeg enten innpå bios, eller at jeg kan velge hvilken stasjon som skal boote... Mvh Robert. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Fikk kjørt recovery igjen, men det samme skjer. Så installeringsprogrammet er vel skadet på en eller annen måte. Noen tips til og få dette til ? Mvh Robert. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 hvis recovery partisjonen er skadet, må du ta den tunge jobben med å installere alt fra grunnen av. Du må ha riktig Windows plate, og drivere til å i alle fall komme deg på nett, samt programvaren du eventuelt ønsker installert i tillegg til Windows. Det er en jobb som fort tar noen timer, om du ikke har alt liggende klart. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 hvis recovery partisjonen er skadet, må du ta den tunge jobben med å installere alt fra grunnen av. Du må ha riktig Windows plate, og drivere til å i alle fall komme deg på nett, samt programvaren du eventuelt ønsker installert i tillegg til Windows. Det er en jobb som fort tar noen timer, om du ikke har alt liggende klart. Det ser kanskje ut som det ordner seg nå. Mulig at en ram brikke er på pensjonist alderen. Hun sa at den slo seg av, av og til så den er sikkert sliten. Mvh Robert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Du kan også bestille recovery plater fra hp. De tar vel 150-200 for dem nå, mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå