kungen11 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) (Link til bildet, siden det ble tiny http://bildr.no/view/860960 ) hadde maskinen inne for bytte av hovedkort. Når jeg fikk den tilbake virket alt som det skulle helt til jeg skulle åpne div programmer som world of warcraft. Disse rutene fremstår også i windows, men da som lyseblå. prøvd å oppdatere drivere, skrudd av og på osv osv osv osv... Skjermkort: ATI Radeon Mobility 4650 HD Noen her inne som har hatt samme problem eller vet en mulighet for å få fikset dette? Jeg er klar over at det ser ut som et driverproblem, men her jeg har sitti de siste timene for å forsøke og fikse det så faller jeg snart bort fra den teorien. Takk på forhånd. Endret 9. april 2011 av kungen11 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Bildet er ikke bedre via linken. Men vanligvis vil uklare skjermbilde skyldes feil oppløsning (oppløsning som skjermen må skalere opp eller ned). Lenke til kommentar
kungen11 Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 (endret) En liten feil, beklager det. (rettet opp) Det er heller ingen skjerm oppløsning feil. Det er farge feil og firkanter i bakgrunn av windows bilder som ikke skal være der. (hvitt/blått rutete mønster) Endret 9. april 2011 av kungen11 Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) En liten feil, beklager det. (rettet opp) Det er heller ingen skjerm oppløsning feil. Det er farge feil og firkanter i bakgrunn av windows bilder som ikke skal være der. (hvitt/blått rutete mønster) Hei! Du skriver lite om hvilket oppsett du har mot skjermen? Har du er såkaldt Catalyst center hvor du kan se over innstillinger? Se om du har aktivert overdrive i så fall det fins der? Vennligst BmOnline Endret 10. april 2011 av BmOnline Lenke til kommentar
kungen11 Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Har et CCC ja, det er helt default settings. Klarer ikke helt finne noe som har med overdrive å gjøre. Det som er merkelig med dette er at det kun er i enkelte windows vinduer og i spill. Ingen problem med tv2 sumo/youtube etc.. http://bildr.no/view/861704 Et annet bilde hvor ting ikke er som dem skal. Endret 10. april 2011 av kungen11 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 det kan være artifacts også - f.eks. fra varmeproblemer. det kan du dog teste ved å se om du også får artifacts i andre 3d applikasjoner også - som hvis du looper 3dmark en stund. Ellers - ja så SER der ut som et driverproblem -Stigma Lenke til kommentar
kungen11 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Lagde posten 9. April og problemet er fortsatt der, for å si det på en annen måte, Jeg har prøvd alt jeg kan komme på. Hp vet heller ikke, de har hat maskinen inne og testa forskjellige ting, men ikke noen løsning enda. Så hvis det er en Einstein her inne, så er jeg evig takknemlig for all hjelp. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Kjøre Driversweeper og reinstaller driverne. Det slo meg også at dette kanskje kan ha en sammenheng med DirectX - prøv en DXdiag og se om dette gir deg noe. Prøv å endre Windows Color scheme. Lenke til kommentar
kungen11 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Hp vil nå ha maskinen inn igjen for å bytte hovedkort igjen. så får håpe dem klarer å fikse problemet. Et siste bilde jeg tok: http://bildr.no/view/893958 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå