vingebil Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Heei Kvar finner eg Gtaiv savegame? ( kva mappe) kan eg føre denne over til ein anna pc og bruke savegamen der? Har også problem å logge meg inn på windows game live på gta iv ( patch 1.0.7.0) Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ja du kan overføre savegames til en annen maskin, du må bare legge dem på samme plass du fant dem. Husker jeg ikke helt feil, mener jeg de ligger i mappen "mine dokumenter" og heter rett og slett noe sånt som GTA Vice City User Files eller lignende. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Lager GTA4 en mappe som heter GTA Vice City User Files? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Heei Kvar finner eg Gtaiv savegame? ( kva mappe) kan eg føre denne over til ein anna pc og bruke savegamen der? Har også problem å logge meg inn på windows game live på gta iv ( patch 1.0.7.0) Yes, i do...Go to: (if you are using Windows...) C:\Users\JAC\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Exept JAC will be your name.... http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081214142948AAThK1x Lager GTA4 en mappe som heter GTA Vice City User Files? Vice City er vel GTA 3? Endret 10. april 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Nei, Vice City er et eget spill mellom GTA 3 og GTA 4 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Må man ta med to mapper. C:\Users\Ditt navn\AppData\Local\Rockstar Games C:\Users\Ditt navn\AppData\Local\Microsoft\xlive Begge må tilbake til samme plass! Mener å huske at en av mappene er skult ? Hvis det er det er det vare å velge se skjulte mapper eventuelt. Edit: Skrivefeil! Endret 10. april 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Og det med at du har problemer med siste patch løser seg å laste ned ett eller annet fra microsoft. Hadde samme problem før. Skal se om jeg finner ut av hva det er. Edit: Løste seg med å installere games for windows live på nytt for meg. Lastet bare ned den nyeste å installerte den. Endret 10. april 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Og det med at du har problemer med siste patch løser seg å laste ned ett eller annet fra microsoft. Hadde samme problem før. Skal se om jeg finner ut av hva det er. Edit: Løste seg med å installere games for windows live på nytt for meg. Lastet bare ned den nyeste å installerte den. skal prøve det! thanks Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 var det slik at eg må lime inn savegamen min i dei to mappene? Finner ikkje den games for windows live. kva versjon er den nyeste? :=) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Bare kopier både Rockstar Games mappen og xlive. Det er det som er savegame. Her skal game for windows live være http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=201134 Endret 10. april 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Funka fjell!! takk Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fint at det løste seg Ikke gøy når det ikke virker Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Fint at det løste seg Ikke gøy når det ikke virker Det er sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå