Actibus Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Jeg har slike skinner baki varebilen: Men det er jo helt umulig å finne noen stropper som passer i dem, noen som har kjennskap til hvor jeg kan få tak i noe? Endret 9. april 2011 av Actibus Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Skinner av forskjellige slag er forholdsvis vanlig i vare- og lastebiler, men som du har oppdaget er ikke stropper som passer vanlig "hyllevare" hos bilrekvisitabutikkene. Du må nok på en spesialbutikk innenfor løfteutstyr og lastsikring (lastebilbransjen) for å finne utstyr som passer. Det er mulig disse passer: Leveres som standard med endebeslag og sperre da disse passer de fleste skinnene på markedet. Eller disse beslagene (nederst) kan se ut som de passer, kombinert med vanlige stropper. Edit: Bildet ditt ligner mye på disse skinnene (ATD Sporskinne), uten at jeg skal si det 100% sikkert. Det hjelper garantert å ha et navn å vise til... Endret 10. april 2011 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Hjertelig takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå