dolcegabbana Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Noen som vet hvor man kan få kjøpt Helly Hansen seiljakker på nett til herre, bortsett fra Hellyhansen.com? Nesten alle steder jeg har sett er de utsolgt eller så er det bare XL igjen. Er ute etter denne :-) Endret 9. april 2011 av dolcegabbana Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Må det være HH eller kan det også være andre merker? HH jakker kan du finne her eller her Lenke til kommentar
dolcegabbana Skrevet 9. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Fant den ikke der. Men takk for svar :-) Endret 9. april 2011 av dolcegabbana Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. april 2011 Rapporter Del Skrevet 10. april 2011 (endret) HH Koster Jacket ligner. Personlig ville jeg ikke kjøpt hvit jakke. Ellers så har jeg god erfaring med seilklær fra Musto. Endret 10. april 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Noe sier meg at trådstarter ikke skal bruke den til seiling. 6 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 HH Koster har jeg faktisk. Det er en veldig behagelig jakke som tåler både sjøsprøyt og vind. For dem som lurer, så ja, vi har både seilbåt og skjærgårdsjeep. Jeg har riktig nok ikke brukt seilbåten siden barneskolen, men det er vel greit? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Jeg har riktig nok ikke brukt seilbåten siden barneskolen, men det er vel greit? Ikke brukt seilbåten?! Selg den til meg! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 HH Koster Jacket ligner. Personlig ville jeg ikke kjøpt hvit jakke. Ellers så har jeg god erfaring med seilklær fra Musto. Kvit er vel kanskje det dummeste å kjøpe. Jeg hadde en kvit og rød HH seilerjakke (lurer på om det var skagen) og med kvit krage og litt ymse så var det ikke sjeldent den måtte vaskes. Etter to vasker på 40 grader, noe jo jakken fint skal tåle, så ikke jakken ut og lummer og limte sømmer var bare løsnet fra jakken. Gikk rett på super G hvor jeg hadde kjøpt den og krevde en ny jakke. Etter mye fram og tilbake fikk jeg til slutt ny jakke på reklamasjon (skulle bare mangle!) Har nå en blå helly hansen skagen som jeg bruker i ruskevær og på sjøen. Har ikke seilebåt, men motorbåt har jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå