jimdidr Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Som tittelen sier så er jeg på jakt etter hvalkjøtt, Bunnpris ikke så langt unna her jeg bor brukte å selge frosset hvalkjøtt i biter for 800gr for ca 100kr eller noe i den dur, men de har sluttet å selge det så jeg har sluttet å gå på den butikken så hvor finner jeg nå hvalkjøtt ikke så alt for dyrt? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 frossent burde du finne i frysedisken i vanlige kolonialer med utvalg, som f.eks Meny, OBS, Ultra, Smart. Kolonialer med redusert varebeholdning har det neppe. Fersk må du i speisalforretninger (fisk) og det kan være sesongvare. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Det er jaktsesong på hval skjønner du. Sjekk ut når den er du så finner du nok hvalkjøtt i butikkene igjen. Edit. Hvis du er veldig glad i hvalkjøtt så anbefaler jeg deg å ta ferieturen til Nord Norge i sommer og kjøpe 50kg eller så til 25kr/kg. De aller fleste hvalslakterier har egne utsalg med helt ferskt kjøtt. Det ligger et i Lødingen som jeg pleier å handle kjøtt av i sesongen. Endret 9. april 2011 av vidarkri Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 MENY der jeg jobbet hadde de i frysedisken året rundt. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Takk, jeg tenkte frosset, vet om dette med sesongen, har ikke veldig lyst til å vente ca 2mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå