karakurs Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Heisann folkens! Eg treng litt hjelp. Eg har lyst å lage et rekneark i Excel 2007 som kan forenkle arbeidsprosessane mine i Office 2007. Bakgrunnen er at eg har et Word dokument med bilde oppe til venstre og tittel rett til høgre for den, og under kjem ei lita deloverskrift og en tabell med både faste og varible data. Denne tabellen må eg idag kopiere og fylle ut for fleire objekt. Ideen min er å lage et Excel dokument som kan forenkle heile arbeidsprosessen. Dei faste dataene må defineres på forhand, samtidig vil eg dei skal vere skjult vidare i arbeidsprosessen min inntil den ferdige tabellen er ferdig fylt ut med dei variable dataene. Det er litt usikkert korleis eg vil gjere det, men eg kunne tenkt meg en dropdown meny som inneheld X antal objekt der kvart objekt har fått definert Y faste data. Vidare vil eg ha en dropdownmeny med Z antal deloverskrifter. Ved sida av desse menyane vil eg ha mulighet å fylle ut dei variable dataene. Til slutt ser eg for meg en knapp som heiter "legg til" eller noke som vil kopiere dataene og lage en heilt ny tabell på ei ny side (inkl bilde og overskriftene). Eg tenkte det skulle fungere noke som f.eks 1. gang eg fyller ut dei variable dataene vil eg den skal lage tabellen på side 1 på rekneark nr 2. Når eg fyller ut dei variable dataene ved andre dropdownvalg ved ei seinare anledning, vil eg det skal bli kopiert til side 2 på rekneark nr 2, og slik fortsette det. Problemet er at eg ikkje har noke efaring med programmering, og eg veit ikkje korleis eg kjem i gang. Eg har prøvd å lese litt om Visual Basic, og programmering i Excel, men det var ikkje så enkelt. Håpa beskrivelsen av problem er forståelig og all hjelp tas imot med stor takk. Om det er andre måtar å fikse dette på vil eg gjerne høre om det. karakurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå