NoNamed Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 har hatt en nokia7250 før og da likte jeg nokia suite som jeg kunne se tlf boka med og sende mld....fikk ikke med noe slikt på ericcson cden...bare sånne egentlig unyttige programmer spør du meg altså....finnes det noe 3partsprogrammer som kan koble seg til tlf med infrarød ? og det irriterer meg at det ikke går ann og feks sende spill jeg har til en venn av meg sin mobil (med infrarød eller blåtann) jeg har hvertfall ikke sett noe mulighet for og gjøre det på mobilen. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 jeg bruker Mobile Messenger til å sende/motta sms på pc'n. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 jeg skulle ha lett før jeg spurte kanskje http://download.com.com/3150-2641-0.html?tag=dir Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Men det finnes ikke et program lignende Pc Suite som nokia har ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå