Gå til innhold

CyanogenMOD: Diskusjon og spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg har kjørt cm7 og kjører nå cm9 på min x10 min pro. Jeg har aldri fått til å sette opp apn setingene riktig mot telenor. Jeg har prøvd mange ganger. Skrevet av andre telefoner, men uten hell. Ditto for mms opplysningene på telenor sin side. Er det i hele tatt noen som har fått til dette? Uten å ha datatrafikk på bestandig?

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt cm7 og kjører nå cm9 på min x10 min pro. Jeg har aldri fått til å sette opp apn setingene riktig mot telenor. Jeg har prøvd mange ganger. Skrevet av andre telefoner, men uten hell. Ditto for mms opplysningene på telenor sin side. Er det i hele tatt noen som har fått til dette? Uten å ha datatrafikk på bestandig?

MMS funker out of the box for min del (Chess). Men kan hende det blir litt klums når du har deaktivert data, da jeg ikke vet om Android skiller mellom WAP og GPRS/UMTS-trafikk. Kan hende at du må aktivere data før du sender MMS'en for at det skal fungere.

Hvis noen er nysgjerrig angående hvordan CM vil gjøre det med CM9 og CM10, her er et google plus innlegg angående dette :)https://plus.google....sts/PNJutPNhixo

JellyBean kommer snart inn i nightly-builds. les mer her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I aosp versjonen av android som cm er bygd på er du nødt til og ha på datatrafikk for og sende/mota mms. Vet du slipper dette med htc sense men det er noe htc har laget til sine telefoner, Kan hende det gjelder andre levrandører også.

Endret av Handl3vogn
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

For min del så var ikke Quick-Reply noe særlig funksjon som jeg lengtet etter :shrug:

Men NFC-baserte profiler? :love:

Jaja, noe for alle og enhver.

Men apropos noe helt annet, er det bare jeg som blir litt trist når jeg tenker over hvor deilig "ren" Android 4.1 er i forhold til alle disse håpløse grensesnittene som Sense, TouchWiz, osv? Deres eneste funksjon er stort sett bare å skape en differanse fra resten av markedet, ikke nødvendigvis gjøre brukeropplevelsen bedre enn det Android i utgangspunktet tilbyr. Kjedelig at det skal være sånn.

Lenke til kommentar

Ofc, en propper Android build er bare så digg så det er mulig å få det :love:

Eneste jeg ikke helt skjønner er hvorfor de har valgt å lage egen musikk-avspiller. Apollo virker, vel..tungvint. Ikke er det noe integrasjon med google music en så lenge og da er det for min del ganske bortkastet.

Tho, en ting har de fått til riktig og det er Gapless playback =)

Synes Apollo er kjekk jeg. Google Music har jeg ikke tilgang til uansett (Jeg vet man kan få det til) og bruker egentlig Spotify til det meste, men er enig at det hadde vært magisk om Apollo hadde fått Google Music-integrasjon.

Jeg jobber for tiden med å integrere SE Android med CM10 så får se hva jeg får til. :)

Lenke til kommentar
Google Music er et sukkertøy for øyet! Det følger med i "EliteMod" (ICS), som jeg bruker på min Desire Z..

Du vet vel tilfeldigvis ikke hvor lock screen-weather får værinformasjonen fra, Untouchab1e?

post-5057-0-07866200-1348411262_thumb.png

Yahoo! Weather dessverre.

Jeg lurer STERKT på når en eller annen skal faktisk klare å lage en PEN vær-widget som henter info ifra yr.no, det er BARE møl per dags dato, tho skal sies det at det er en stund siden jeg har vært på leting.

Synes Apollo er kjekk jeg. Google Music har jeg ikke tilgang til uansett (Jeg vet man kan få det til) og bruker egentlig Spotify til det meste, men er enig at det hadde vært magisk om Apollo hadde fått Google Music-integrasjon.

Jeg jobber for tiden med å integrere SE Android med CM10 så får se hva jeg får til. :)

Spotify blir for teit for min del og uaktuell, er greit hvis man skal la andre benytte pc-telefon osv men ikke pokker om jeg gidder å betale når de ikke har musikk som jeg i utganspunktet vil høre :\
Lenke til kommentar

Jeg prøver å finne ut av hvor jeg skal få tak i Cyanogenmod 10 til Samsung S3. Blir forvirret når det kun ser ut til å eksistere for amerikanske versjoner av telefonen. Er det noe jeg ikke har forstått?

Tar gjerne imot link til en guide som tar meg igjennom rooting og installasjon av CM10.

(Sist jeg rootet telefon var med Nexus One)

Lenke til kommentar

Jeg prøver å finne ut av hvor jeg skal få tak i Cyanogenmod 10 til Samsung S3. Blir forvirret når det kun ser ut til å eksistere for amerikanske versjoner av telefonen. Er det noe jeg ikke har forstått?

Tar gjerne imot link til en guide som tar meg igjennom rooting og installasjon av CM10.

(Sist jeg rootet telefon var med Nexus One)

CM10 nightlies for Galaxy SIII (Internasjonal versjon) finner du her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...