FenrisC0de Skrevet 20. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Ok Er det slik at de andre kommer til å følge etter eller er det ingen som vet noe om det? Det er det ingen som vet. Jeg har reversert en del av appene og noen er enkle å patche mens andre er mye vanskeligere. 1 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Vil bank id på mobil og sparebank 1 sin app virke om jeg installerer cyanogenmod på min s4 active? Ja, det funker fint. Det som ikke funker fint er de bankene som har apper som har sperret for mobiler med root. Skandiabanken sin app f.eks. fungerer altså ikke med root og custom rom. Fungerer fint hos meg. Eller, når jeg starter Skandiabanken sin app får jeg opp at mobilen min er "utrygg" og kan være svekket sikkerhet, men trykker bare OK på den så kommer jeg inn i appen som normalt. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 28. august 2015 Rapporter Del Skrevet 28. august 2015 Vil bank id på mobil og sparebank 1 sin app virke om jeg installerer cyanogenmod på min s4 active? Ja, det funker fint. Det som ikke funker fint er de bankene som har apper som har sperret for mobiler med root. Skandiabanken sin app f.eks. fungerer altså ikke med root og custom rom. Fungerer fint hos meg. Eller, når jeg starter Skandiabanken sin app får jeg opp at mobilen min er "utrygg" og kan være svekket sikkerhet, men trykker bare OK på den så kommer jeg inn i appen som normalt. Testet nå og det fungerer som du sa. Da har de endret på tilgangen vi med root har. Før kunne jeg ikke klikke "Ok", fikk bare opp en melding. Flott! Lenke til kommentar
arnska75 Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Har en Sony Z1 Compact som jeg vurderer å kjøre inn CM på, slik at jeg får et renere OS. Er det noen som har en steg for steg oppskrift for hvordan dette skal gjøres? Telefonen kjører i dag Android 5.0.2 Lenke til kommentar
clmu Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Har ikke Sony selv, så er litt usikker på hvordan det med bootloaderen funker, men denne linken virker å være OK: http://vmwaremine.com/2015/08/05/how-to-install-cyanogenmod-12-on-sony-xperia-z1-compact-part2/#sthash.5vWDKmFI.biZ2XEJS.dpbs Lenke til kommentar
arnska75 Skrevet 17. september 2015 Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 Har ikke Sony selv, så er litt usikker på hvordan det med bootloaderen funker, men denne linken virker å være OK: http://vmwaremine.com/2015/08/05/how-to-install-cyanogenmod-12-on-sony-xperia-z1-compact-part2/#sthash.5vWDKmFI.biZ2XEJS.dpbs Jeg får prøve denne i kveld. Har prøvd en gang tidligere, men fant ikke USB-drivere for fastboot... Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 17. september 2015 Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 Har en Samsung Galaxy s2. Tenkte å oppgradere til ny versjon av dette OS. Er kun versjonen nightly enda og den er vel plaget med bugs og ustabilitet. Ønsker erfaringer om denne versjonen på min type mob. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Det er veldig mange releases som bare er tilgjengelig i nightlies. Jeg kjører Android 5.1.1 på min Galaxy S4 i nightly, ingen problemer med det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2015 Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 Har installert Cyagenmod på min S2, og tenkte å installere Google apps vha Gapps, men får beskjed om at det ikke er nok plass på systempartisjonen, enda telefonen er hely nyflashet, og jeg velger en liten installasjonspakke av Gapps, noen som vet hva det kan være jeg gjør feil? AtW Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 22. september 2015 Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 S2 har minnet oppdelt i 2 deler. Ram delen er vel kun 1 gb hvis jeg husker rett. Det jeg gjorde var å kjøre et program som flyttet "skillet" mellom de 2 minne typene slik at jeg fikk mere ram. Er en god stund siden jeg gjorde det, men benyttet denne linken for å gjøre det: http://techotv.com/samsung-galaxy-s2-internal-storage-apps-space-tutorial/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2015 Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 Riktig, så jeg må partisjonere om telefonen vha av en ny PIT-fil, og Odin/Heimdall, regner med jeg da må installere cyagen-mod på nytt etterpå? Må jeg følge "hele oppskriften", da, og først legge til CWM for å få riktig recovery-sak, eller kan jeg bruke den recovery-menyen som cyagen-mod installerte? AtW Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 22. september 2015 Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 Kommer ikke helt på hvordan jeg gjorde det med det. Mener jeg brukte den recovery-menyen som cyagen-mod installerte. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Har en app som kalles Cyanogen update tracker. Denne sier jeg kan oppdatere til CM 12.1. Når jeg har lastet ned oppdateringen får jeg beskjed om at jeg ikke kan åpne filen. Kan dette ha noe med at jeg ikke har noe sd kort i min mobil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå