Gå til innhold

CyanogenMOD: Diskusjon og spørsmål


Anbefalte innlegg

 

 

 

Hvis jeg rooter og installerer cm. Hvilke apper må heg forvente at ikke fungerer med root?

Tv2 sumo og Get sine apper er ikke glad i root. Ellers har ikke jeg opplevd noen store utfordringer. Tror muligens også Canal digital har blokkert den nye appen.

Har ikke brukt noen av de appene der, men RootCloak har fungert for å skjule root status for en del andre apper som ikke ville kjøre med root for meg.

 

http://repo.xposed.info/module/com.devadvance.rootcloak

Jeg får ikke Xposed til å fungere hos meg. Har installert det og alt ser tilsynelatende ut til å være aktivert og ok i Xposed, men modulene rapporterer at Xposed framework ikke kjører.

 

Galaxy S4 med CM12.1 (12 July nightly jfltexx), Xposed framework v65 (by romacer/20150702).

 

Funker det hos dere andre med tilsvarende spesifikasjoner?

Endret av lysbryter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

Har ikke brukt noen av de appene der, men RootCloak har fungert for å skjule root status for en del andre apper som ikke ville kjøre med root for meg.

 

http://repo.xposed.info/module/com.devadvance.rootcloak

Men har noen fått Viaplay til å fungere med root og xposed?

Hvis ønskelig kan jeg sikkert se på appen og se om jeg kan patche den til å fungere på telefoner med root.

Jeg skjønte ikke helt hva du mente her. Kan du patche selve appen som ikke vil fungere med root, eller kan du gjøre noe med rootcloak?

 

Jeg skulle gjerne hatt Skandiabanken-appen til å fungere med root.

Jeg tar imot en hver utfordring jeg. Bare si hvilken app du vil jeg skal se på så kan jeg se om jeg får patchet vekk root-sjekken i appen. her kan du se hvordan jeg gikk frem for å gjøre det samme med Canal Digital Go-appen :)

Lenke til kommentar

Hadde du fått Get TV appen til å funke i CM hadde i hvertfall jeg vært evig takknemlig  :)  

 

Challenge Accepted :) Skal ta en titt, men da jeg ikke har GET, kunne du forklart hva som ikke funker? Får du melding om at appen ikke fungerer på rootede telefoner når du starter appen eller når du starter avspilling av innhold?

Lenke til kommentar

 

Nettopp lagt inn CyanogenMOD 12.1 på min S4. Er det mulig å lage mapper i appdraweren? Hvordan?

 

Hvordan er strømforbruk med 12.1 på s4?

 

 

Bedre enn stock... Nå er mobilen min begynt å bli noen år, og batteriet er godt brukt. Men med stockrom holdt den en halv dag maks, nå holder den vertfall ut en dag...

Lenke til kommentar

 

 

Nettopp lagt inn CyanogenMOD 12.1 på min S4. Er det mulig å lage mapper i appdraweren? Hvordan?

 

Hvordan er strømforbruk med 12.1 på s4?

 

Bedre enn stock... Nå er mobilen min begynt å bli noen år, og batteriet er godt brukt. Men med stockrom holdt den en halv dag maks, nå holder den vertfall ut en dag...

 

Flotters. Da bli det testing i helga. Takker :-)

Lenke til kommentar

 

Hadde du fått Get TV appen til å funke i CM hadde i hvertfall jeg vært evig takknemlig  :)  

 

Challenge Accepted :) Skal ta en titt, men da jeg ikke har GET, kunne du forklart hva som ikke funker? Får du melding om at appen ikke fungerer på rootede telefoner når du starter appen eller når du starter avspilling av innhold?

 

Kult! Det er ikke ved oppstart av appen man får beskjed, men etter inlogging når en skal velge innhold. Akkurat nå får jeg ikke logget inn og gitt noen bedre forklaring dessverre (pga manglende passord). Skal kontakte kundeservice i morgen for å få orden på den biten i hvertfall. Om det er helt nødvendig kan du da kanskje få bruke innloggingen min for å teste.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det hjelper, men vedlagt er i alle fall screenshot fra appen. Ser ut som det ligger klart som bakgrunnsbilde med en gang jeg klokkeren på kanalen.

 

Takk for screenshot. Det blir litt vanskeligere for meg å få testet når jeg ikke kan logge meg inn i appen, men jeg kan prøve å fikle litt og kanskje noen her vil teste appen hvis jeg får til noe? :)

Endret av Zyg0te
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...