FenrisC0de Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Nexus 5. Prøvde først med adfree.apk som trenger root for å fungere. SuperSU sier at "SuperSu cannot install SU binary". Og Root Checker sier at "Sorry! This device does not have root access." Du trenger ikke SuperSu tror jeg da det i CM er integrert med Privacy Guard tror jeg. Uansett funker root fint her. Kjører du nyeste nightly? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Ja, lastet ned den nyeste nightly fra cyanogemod.org. Men jeg skal sjekke litt til og se om jeg finner ut av det. Førsteinntrykket av CM 12 er uansett veldig positivt, litt raskere, litt mer responsivt og ser bedre ut! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Ja, lastet ned den nyeste nightly fra cyanogemod.org. Men jeg skal sjekke litt til og se om jeg finner ut av det. Førsteinntrykket av CM 12 er uansett veldig positivt, litt raskere, litt mer responsivt og ser bedre ut! Så bra. Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Har installert CM12(Arter97) på Galaxy S4+ og er kjempefornøyd så langt. Var noe krøll med proximity sensoren, men noen på XDA hadde løsning på det :-) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Kom ikke forbi "Setup wizard" ved forsøk på installasjon av CM12 hammerhead... "checking for updates" sto bare og gikk og nada niks skjedde :\ Hvilken gapps har dere benyttet når dere flashet? Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg brukte pa_gapps-modular-nano-5.0.1-BETA5-20141225-signed Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg brukte pa_gapps-modular-nano-5.0.1-BETA5-20141225-signed Jeg bruker mikro-versjonen av samme. Link her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Benyttet samme version av gapps ved første forsøk men det gikk på 2. forsøket mitt. Så, der var man tilbake på CM again =) 2 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Jeg lastet ned nyeste nightly i dag på min Nexus 5 og kjørte Antutu Benchmark. Var ganske dramatiske tall fra i går. Gikk fra 33600 til 41900! Det var overraskende. Endret 18. januar 2015 av ArneBelinda2 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg lastet ned nyeste nightly i dag på min Nexus 5 og kjørte Antutu Benchmark. Var ganske dramatiske tall fra i går. Gikk fra 33600 til 41900! Det var overraskende. 2015-01-18 09.59.43.png2015-01-18 10.01.05.png Fikk også vesentlig forbedret benchmark resultat i Antutu med OnePlus'en min etter nylige oppdateringer. God stemning. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 3. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg måtte gå tilbake til cm11,synes problemet med at når jeg var koblet til bluetooth dingser og jeg fikk en melding, ble lyden fryktelig høy. Og at det ikke er mulig å bare dra ned notifikasjonsfeltet og sette telefonen på lydløs. Er det blitt noen endring på dette i de nyeste nightliene? Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 3. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg måtte gå tilbake til cm11,synes problemet med at når jeg var koblet til bluetooth dingser og jeg fikk en melding, ble lyden fryktelig høy. Og at det ikke er mulig å bare dra ned notifikasjonsfeltet og sette telefonen på lydløs. Er det blitt noen endring på dette i de nyeste nightliene? Jeg savner også stillemodus, men trykk volum, så velg "Prioritet" eller "Ingen". Er redd at det er det nye som er kommet for å bli:( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Det er Android 5.x som gjor det og valg fra Google og ikke CM sin feil. Legg en feature request: https://jira.cyanogenmod.org/secure/Dashboard.jspa Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 25. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2015 Fikk reboot loop nå når jeg prøvde CM12 på min Htc One M7. cm-12-20150225-NIGHTLY-m7 Ligger problemet hos meg, eller er det en ustabil build? Evt feilsøking? Kan ikke si jeg har gjort dette så mye. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 26. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg fikk samme problemet på en av de tidligste build'ene, tror det var 08. Reinstallerte en tidligere versjon, og ventet et par dager før jeg oppdaterte. Sånn som kan skje. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2015 Skjedde når jeg la inn en tidlig versjon av CM12 på en telefon også, flashet da bare på nytt så virket den. Tipper at stillemodus greiene til ende opp med en løsning de fleste er fornøyd med. Det gamle systemer var enkelt og greit, men med så mye forskjellige varslinger som spretter inn på telefonen om dagen er jeg glad for at det kommer litt mer valgmuligheter, selv om overgangen kunne blitt gjort litt smoothere. Tror mange, inkludert meg selv ble litt kasta ut i det, spesielt med tanke på at vekkerklokka, som nå plutselig ble stille for de som er vant med å ha telefonen på lydløs om natta. Lenke til kommentar
oggimann Skrevet 31. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2015 Har nettopp kjøpt meg en LG G2. Noen som har installert Cyanogenmod på den? Ser litt komplisert ut, men regner med at jeg skal få det til. Hvordan oppdaterer man CM12? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 Har nettopp kjøpt meg en LG G2. Noen som har installert Cyanogenmod på den? Ser litt komplisert ut, men regner med at jeg skal få det til. Hvordan oppdaterer man CM12? Oppdaterer? Så lenge du har en custom recovery så oppdatere du bare zip-filene eller gjør det via software-oppdateringer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 Har det noe for seg å legge inn CyanogenMOD på en Samsung Galaxy Note 3? Hva er fordelene ved å gjøre det? Og hva er eventuelle ulemper? Vil jeg fortsatt ha samme muligheter i kameraappen som slow motion og 4K videoopptak? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 17. april 2015 Rapporter Del Skrevet 17. april 2015 Hei. Kjører Android 4.4.4 på min i9100 (Samsung galaxy s2) og vurderer å oppgradere til Android 5.x.x. Kjører den stabile versjon av CM 11 for øyeblikket, men for å få CM 12 på min mobil må jeg skifte til versjonen nightly hvis jeg forstår det korrekt. Må jeg da roote min mobil på nytt for å skifte versjon? Noen som ha erfaring med nightly på min type mobil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå