Gå til innhold

CyanogenMOD: Diskusjon og spørsmål

Anbefalte innlegg

Nexus 5. Prøvde først med adfree.apk som trenger root for å fungere. SuperSU sier at "SuperSu cannot install SU binary". Og Root Checker sier at "Sorry! This device does not have root access."

Du trenger ikke SuperSu tror jeg da det i CM er integrert med Privacy Guard tror jeg. Uansett funker root fint her. Kjører du nyeste nightly?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg måtte gå tilbake til cm11,synes problemet med at når jeg var koblet til bluetooth dingser og jeg fikk en melding, ble lyden fryktelig høy. Og at det ikke er mulig å bare dra ned notifikasjonsfeltet og sette telefonen på lydløs.

Er det blitt noen endring på dette i de nyeste nightliene?

Jeg savner også stillemodus, men trykk volum, så velg "Prioritet" eller "Ingen". Er redd at det er det nye som er kommet for å bli:(
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skjedde når jeg la inn en tidlig versjon av CM12 på en telefon også, flashet da bare på nytt så virket den.

Tipper at stillemodus greiene til ende opp med en løsning de fleste er fornøyd med. Det gamle systemer var enkelt og greit, men med så mye forskjellige varslinger som spretter inn på telefonen om dagen er jeg glad for at det kommer litt mer valgmuligheter, selv om overgangen kunne blitt gjort litt smoothere. Tror mange, inkludert meg selv ble litt kasta ut i det, spesielt med tanke på at vekkerklokka, som nå plutselig ble stille for de som er vant med å ha telefonen på lydløs om natta. :wee:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har nettopp kjøpt meg en LG G2. Noen som har installert Cyanogenmod på den? Ser litt komplisert ut, men regner med at jeg skal få det til.

Hvordan oppdaterer man CM12?

Oppdaterer? Så lenge du har en custom recovery så oppdatere du bare zip-filene eller gjør det via software-oppdateringer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Har det noe for seg å legge inn CyanogenMOD på en Samsung Galaxy Note 3? Hva er fordelene ved å gjøre det? Og hva er eventuelle ulemper? Vil jeg fortsatt ha samme muligheter i kameraappen som slow motion og 4K videoopptak?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei. Kjører Android 4.4.4 på min i9100 (Samsung galaxy s2) og vurderer å oppgradere til Android 5.x.x. Kjører den stabile versjon av CM 11 for øyeblikket, men for å få CM 12 på min mobil må jeg skifte til versjonen nightly hvis jeg forstår det korrekt.

Må jeg da roote min mobil på nytt for å skifte versjon? Noen som ha erfaring med nightly på min type mobil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...