polergarn Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Du kan ikke restore apps fra stock til CM etter hva jeg har lest. Det blir trøbbel. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Alltid kukete og ta backup på den måten der, blir tidvis som å putte en Windows installasjon på en pc i en annen pc med gamlere/nyere arkitektur...it will be a clusterfuck. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hei, jeg kjøpte en brukt Nexus 7 med CyanogenMOD og vil gjerne avinstallere dette. Er dette mulig å gjøre på en lett måte? Skal ut på langtur imorgen og trenger svar og en guide raskest mulig. Hadde satt stor pris på hjelp! Informasjon:Model Number: Nexus 7 32GB WIFI Android version: 4.3.1 Kernelversjon: 3.1.10-g30c5396 Cyanogenmod version: 10.2.1-Grouper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Er på mobil nå, men se på xda-developers. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hei, jeg kjøpte en brukt Nexus 7 med CyanogenMOD og vil gjerne avinstallere dette. Er dette mulig å gjøre på en lett måte? Skal ut på langtur imorgen og trenger svar og en guide raskest mulig. Hadde satt stor pris på hjelp! Informasjon: Model Number: Nexus 7 32GB WIFI Android version: 4.3.1 Kernelversjon: 3.1.10-g30c5396 Cyanogenmod version: 10.2.1-Grouper Det jeg synes er lettest er å bruke Nexus Root Toolkit, den gjør nesten hele jobben for deg. Men jeg har noen ganger problemer med Windows og drivere... Men det finner du fort ut av. Stock firmware finner du på Google sine nettsider Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Nå er Nexusen stuck med Androiden på ryggen. Får ikke til å komme meg ut av den der. Har brukt Nexus Boot Loader men får ikke noe resultater. Noen tips? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Nå er Nexusen stuck med Androiden på ryggen. Får ikke til å komme meg ut av den der. Har brukt Nexus Boot Loader men får ikke noe resultater. Noen tips? Har du prøvd med Nexus Root Toolkit? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Nå er Nexusen stuck med Androiden på ryggen. Får ikke til å komme meg ut av den der. Har brukt Nexus Boot Loader men får ikke noe resultater. Noen tips? "Bruk toolkit! DET FUNKER SÅ BRA! " Nei det gjør faktisk ikke det. Intaller Android SDK Sørg for at du har korrekte drivere, særlig hvis du er stuck på windows-maskiner Last ned Nexus 7 WiFi "Razor" stock images: https://developers.google.com/android/nexus/images?hl=FR Pakk ut filene og legg de under mappen platform-tools i AndroidSDK Kjør filen "Flash-all.bat eller flash-all.sh" Sitt tilbake, få litt panikk men ikke så fryktelig mye mer en det.. Beskrivelsen står klart og tydelig ifra Google også: https://developers.google.com/android/nexus/images?hl=FR Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 I CM når du trykker på "menyknappen" så vises alle appene dine (App Drawer tror jeg det heter på engelsk). Vet at en kan lage mapper på hjemmeskjermene, men lurer på om tilsvarende er mulig i App Drawer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Så vidt jeg husker så kan du nok ikke det med Launcheren Trebuchet. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 I CM når du trykker på "menyknappen" så vises alle appene dine (App Drawer tror jeg det heter på engelsk). Vet at en kan lage mapper på hjemmeskjermene, men lurer på om tilsvarende er mulig i App Drawer? Hvis du bruker Nova Launcher kan du lage mapper til apper i "skuffen" også. Lenke til kommentar
vetleh97 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 hei jeg har cyanogenmod på min samsung s4 og lurer på om telefonen blir mer vert når jeg har cyanogenmod på den? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Nei. (spørs hvem du selger til men...nei) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) hei jeg har cyanogenmod på min samsung s4 og lurer på om telefonen blir mer vert når jeg har cyanogenmod på den? En hver person som vet hva CyanogenMOD er, er nok i stand til å legge det inn helt på egen hånd CM 11.0 M8 released btw Endret 9. juli 2014 av Untouchab1e Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Må si WhisperPush (TextSecure) fungerer utrolig bra! Har tvunget stort sett alle i min nærmeste omgangskrets over på CM slik at jeg har kryptert SMS til dem alle ^^ 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Har en Note 3 som jeg gjerne skulle hatt CM på. Jeg ser at telefonen min ikke støttes av CM Installer appen, men hva skjer hvis jeg prøver å installere via appen likevel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Er ikke så veldig vanskelig å gjøre dette manuelt og det vil være mye mer lærerikt for deg. xda-developers.com er alt du trenger for å komme deg i gang. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Har en Note 3 som jeg gjerne skulle hatt CM på. Jeg ser at telefonen min ikke støttes av CM Installer appen, men hva skjer hvis jeg prøver å installere via appen likevel? Du vil få beskjed om at enheten ikke støttes, kun det som skjer. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Noen som kunne hjelpet meg med å un-roote telefonen (Htc One M7)? Må inn på reperasjon... Prøvde å finne ut noe med denne her: http://htc-one.wonderhowto.com/how-to/return-your-rooted-unlocked-htc-one-back-factory-settings-for-warranty-repairs-0149204/ Men finner ikke ut hvilken RUU jeg skal bruke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå