b-real Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 http://review.cyanogenmod.org/#/c/59107/ Tok ikke lange tiden det 8) Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 6. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2014 Noen andre som sliter med at kameraet konstant klikker, og vil ikke la seg bruke igjen før man tar en omstart? Kjører V4.4.2 stable på S3. Spesielt appen Snapchat får kameraet til å stanse. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Det er vel en velkjent bug med snapchat og Android 4.4.X Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Er det noen som vet hvorfor man ikke kan fjerne Google Search bar fra hjemskjermen i CM 11? Det var mulig å gjøre i CM 10.2. Kjører nightlies på SG SII. Endret 8. februar 2014 av ArneBelinda2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Hvilken launcher er det du benytter? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Hvilken launcher er det du benytter? Bruker den innebygde, Trebuchet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Du kan jo f.eks bytte til Nova. Du kommer nok ikke til å angre. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Du kan jo f.eks bytte til Nova. Du kommer nok ikke til å angre. Ja, jeg kan jo det, men jeg håper på å kunne være fornøyd med en "out of the box" opplevelse i forhold til ROM, noe jeg egentlig var med CM 10.2. Fant ut hvordan fjerne Google søk. Innstillinger - Startside - Innstillinger - Homescreen - Fjern hake. Ferdig. Endret 1. mars 2014 av ArneBelinda2 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Litt off topic, men snublet over denne. Må si det gikk mye raskere enn jeg hadde trodd. Så får meg at vi måte vente lenge før ART erstattet Dalvik. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2014 Oh yes, mon tro om dette er litt for å komme bort ifra Oracle sin Java-løsninger og for å eliminere litt søksmål-tull. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Mulig det har vært oppe før, men noen som har prøvd CyanogenMod på S4 Active? Får beskjed om at enheten ikke støttes. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 Mulig det har vært oppe før, men noen som har prøvd CyanogenMod på S4 Active? Får beskjed om at enheten ikke støttes. Det stemmer at den ikke støttes, ingen uoffisiell støtte heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 Er det noen forskjell på S4 Active og vanlig S4 når det gjelder programvare? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Skulle lasta ned CM for i9505, men Cyanogenmod.org ser ut til og være nede for andre dag nå.Noen som kjenner til et download mirror eller noe? Endret 8. april 2014 av esoteric Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 https://plus.google.com/117962666888533781522/posts/UreV7Lrnut3 :\ Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Noen andre som sliter med at kameraet konstant klikker, og vil ikke la seg bruke igjen før man tar en omstart? Kjører V4.4.2 stable på S3. Spesielt appen Snapchat får kameraet til å stanse. Jeg opplever ofte at hvis jeg i mottatte snaps, og så dobbel-klikker på en bruker, da fungerer kameraet noen ganger igjen. Eller før du går ut av appen, setter til frontkameraet (selfie-kameraet), da jeg opplever at dette klikker sjeldnere enn bak-kameraet. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Noen andre som sliter med at kameraet konstant klikker, og vil ikke la seg bruke igjen før man tar en omstart? Kjører V4.4.2 stable på S3. Spesielt appen Snapchat får kameraet til å stanse. Jeg opplever ofte at hvis jeg i mottatte snaps, og så dobbel-klikker på en bruker, da fungerer kameraet noen ganger igjen. Eller før du går ut av appen, setter til frontkameraet (selfie-kameraet), da jeg opplever at dette klikker sjeldnere enn bak-kameraet. Opplevde til slutt så mye negativt med Cyanogenmod at jeg fjerna hele dritten Skal vell også sies at jeg ble lei Android og gikk tilbake til et eple.. Shit shit! Men iOS oppleves som mye mer stabilt generelt. Det bare virker som de sier. Endret 8. april 2014 av Rons0 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Noen andre som sliter med at kameraet konstant klikker, og vil ikke la seg bruke igjen før man tar en omstart? Kjører V4.4.2 stable på S3. Spesielt appen Snapchat får kameraet til å stanse. Jeg opplever ofte at hvis jeg i mottatte snaps, og så dobbel-klikker på en bruker, da fungerer kameraet noen ganger igjen. Eller før du går ut av appen, setter til frontkameraet (selfie-kameraet), da jeg opplever at dette klikker sjeldnere enn bak-kameraet. Opplevde til slutt så mye negativt med Cyanogenmod at jeg fjerna hele dritten Skal vell også sies at jeg ble lei Android og gikk tilbake til et eple.. Shit shit! Men iOS oppleves som mye mer stabilt generelt. Det bare virker som de sier. Don't drink the Kool Aid!!!!! Lenke til kommentar
tingo Skrevet 16. april 2014 Rapporter Del Skrevet 16. april 2014 Har en HTC HD2 som kjører CM11, dvs. Android 4.4.2. For moro skyld lastet jeg ned Lookout's Heartbleed Security Scanner og testet telefonen. Reslutat: "The version of OpenSSL on your device is affected by the Heartbleed bug (1.0.1e). But the vulnerable behavior is not enabled. Everything is OK" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå