FenrisC0de Skrevet 16. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Når det gjelder problemer med market. Har dere prøvd å gå inn på Settings --> Applications --> Manage Applications --> Market og slette cache og eventuelt data? Hjalp desverre ikke. Programmene begynner å laste ned, men slutter etter rundt 1 sekund. Ingen feilmelding eller noe. Edit: Noe har skjedd, fikk nå lastet ned Swift Key. Sliter fortsatt med enkelte programmer. Merkelig. Har ikke vært borti problemet selv. Kan jo hende det bare er problemer med market-tjenesten og at det fungerer igjen nå. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Hei, hva er endringene fra rc4 til stable? (Htc legend) Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Release Candidate - Ikke stabil, men ofte mer stabil enn nightlies Stable - Stabil Lenke til kommentar
jzky Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Plageds selv med å få installert programmer, men litt lesing på xda løste mitt problem. Partisjoner SD kortet og brukk S2E http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=917377 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Plageds selv med å få installert programmer, men litt lesing på xda løste mitt problem. Partisjoner SD kortet og brukk S2E http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=917377 Skjønte egentlig ikke helt greien, men trykte nå litt rundt og nå funker det! Ser ikke ut til at jeg har gjort noe skade på noe annet heller. Takk! Edit: Nå er det plutselig andre apper som ikke vil oppdateres. Må kjøre S2E "hver" gang jeg skal oppdatere eller laste ned noe nytt. Jaja, et par tastetrykk og en reboot er er vel til å leve med. Endret 25. april 2011 av SKT Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Plageds selv med å få installert programmer, men litt lesing på xda løste mitt problem. Partisjoner SD kortet og brukk S2E http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=917377 Oooog der forsvant alle programmene mine. Jaja, på tide men en opprensking 1 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Da har det kommet flere oppdateringer de de siste dagene . Er meget fornøyd med modden så langt, har gjort masse og lært masse etter å ha begynt med rooting og modding Kjempemorro. Anbefales for de so sitter litt på gjerdet å ikke vet om de skal tørre . Lenke til kommentar
jzky Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Selv tok jeg og partisjonerte SD kortet før jeg installerte programmer siden jeg ikke fikk lastet ned noen.. Download cache var for liten. Eneste jeg savner nå er norks ordliste... Endret 26. april 2011 av jzky Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Eneste jeg savner nå er norks ordliste... Last ned Gingerbread keyboard fra market. 1 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Eneste jeg savner nå er norks ordliste... Jeg bruker scandinavian keyboard med norsk ordliste. Å så sletta jeg det originale keyboardet siden jeg ikke bruker det og det bare tar plass Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Swype anbefales.. Norsk ordliste og alt.. (Søk på XDA så finner du .apk filen) Ellers kan jeg også anbefale musikk-spilleren jeg hentet ut fra en Honeycomb ROM. Informasjon om dette finner man her Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 2 bugs som jeg har erfart. Den ene er at skjermen vil ha minst mulig belysning, skjermen vil ikke reagere på touch, ingen av knappene gir utslag. Kan vare i flere minutter. Den andre, mindre seriøse, er at musikkspilleren til android vil starte en random sang etter at jeg har plugget av øreproppene. Den vil da pause og starte hvert sekund. Noen som har hatt samme oppdagelse? Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Untouchab1e: Hadde du klart å legge inn mulighet for "force kolon som klokkeskilletegn på statusbar"? Skulle veldig gjerne hatt kolon istedenfor punktum der.. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Untouchab1e: Hadde du klart å legge inn mulighet for "force kolon som klokkeskilletegn på statusbar"? Skulle veldig gjerne hatt kolon istedenfor punktum der.. Har tenkt det samme selv en million ganger. Hater det stygge punktumet...!! De med am/pm klokke har vel colon? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Untouchab1e: Hadde du klart å legge inn mulighet for "force kolon som klokkeskilletegn på statusbar"? Skulle veldig gjerne hatt kolon istedenfor punktum der.. Arghh!!! Nå kommer jeg til å irritere meg over dette jeg og, og jeg har faktisk ikke sett det før nå... Ellers så er jeg fantastisk fornøyd. Spesielt etter at jeg la inn Swype. Da fungerer alt perfekt Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Vell, jeg prøver her også. Jeg har en LG Optimus 2x som jeg kjørte backup med igjennom ROM manager, noe som selvsakt var en dårlig ide, grunnet noe med chippen Tegra 2 som ikke helt fungerer optimalt ennå. Så når jeg prøvde å legge inn CM7 mod fra ROM manager, så gikk noe i stå. Den startet på loadscreen, og kom seg aldri forbi det igjen. Jeg prøvde så å kjøre en backup fra CWM med den "ødelagte" backupen gjort fra ROM manager. Og da ble hele telefonen "bricked". Jeg har prøvd å kjøre NVflash, uten hell. Men med NVflash så er det hvertfall et lite tegn for liv i telefonen da S/W Update meldingen kommer opp. Men selv etter at det er gjort, så får jeg ikke slått på mobilen. Noen som har noen tips til hva jeg kan prøve for å fikse denne? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Klarer du å boote inn i recovery? Da er det i såfall håp. Jeg opplevde trøbbel første gang jeg skulle legge inn ny Rom. Jeg løste dette ved å laste ned original rom (fra Xda), og kopierte dette over på minnekortet. Døpte fila til update.zip, og flasha fra recovery. Fikk da liv i telefonen. Har etter dette flashet nye roms, og det har gått helt fint. Dette var på en HTC Desire, så jeg vet ikke om det fungerer på samme måte på LG. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Nei, jeg kommer ikke inn i recovery. Det er ikke noe liv i den i det hele tatt med batteriet i. Jeg hadde ganske lite med batteri når dette skjedde dog, så kan det være at batteriet er tomt for strøm? Jeg lot USB kabelen sto i nå i natt, kun for å se om den ladet seg i det hele tatt, men er fremdeles like død. Og jeg har sikkert prøvd å kjøre NVflash, altså laste ned orginal Rom nå 20-30 ganger, uten hell. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 --SNIPP-- Untouchab1e: har du erfart at skjermen har en tendens til å ikke ville slå seg på innimellom? eneste som hjelper er å ta ut batteriet. Htc Desire GSM CM 7.0.3 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Som dere sikkert så så hadde jeg problemer. Men fikk fikset det nå etter at jeg fikk et par tips på modaco forumet. Tipsene var: Bruk en "short path" til filene NVflash. Altså C:\2x\"filene". Ikke bruk USB hubs. Som f.eks fra skjerm/tastatur. Koble kabelen rett til hovedkortet. Fjern eventuell overklokk på PC'en. Når jeg gjorde dette, så funket det faktisk. Moralen er: Har du en telefon som er basert på nvidias Tegra 2 chip. IKKE kjør en backup fra ROM manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå