Gå til innhold

CyanogenMOD: Diskusjon og spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har et svar på dette?

1. Er det fare for at mobilbank (SB1 i mitt tilfelle) ikke vil fungere med custom ROM?

Det skal ikke være fare for det nei, hvis du tenker på mobilbank-apper så skal de fungere like godt på custom ROM (min erfaring er kun med CM). Hvis du tenker på BankID på mobil så fungerer dette også på CM ihvertfall. Jeg har prøvd både stable 10.1.3 og nightly 10.2, begge funker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg fått installert CM på min gamle og treige (var før) S3. Gikk knirkefritt, både med tanke på selve oppsettet og innstallering av apps i ettertid.

Men har to spørsmål:

Er det mulig å få synkronisert kontaktene dine med profilbilder fra Facebook? Savner bilder på kontaktene mine. Brukte Haxsync før.

Kan man endre intensiteten på vibrasjonen ved sms varsling osv? Kjenner jo knapt noen ting i lommen når jeg får meldinger..

Endret av Rons0
Lenke til kommentar

Da har jeg fått installert CM på min gamle og treige (var før) S3. Gikk knirkefritt, både med tanke på selve oppsettet og innstallering av apps i ettertid.

Men har to spørsmål:

Er det mulig å få synkronisert kontaktene dine med profilbilder fra Facebook? Savner bilder på kontaktene mine. Brukte Haxsync før.

Ser under innstillinger at man kan endre themes også, hvor finner man disse?

Jeg fikk ikke til facebook sync på min S3, men det var via facebook kontoen.. Men la inn et meldingsprogram, som jeg mener heter contacts+ eller noe sånt, der gikk det fint :)

PS, som sagt er dette et eget meldingsprogram, men du kan fint bruke standard meldingsprogram etter at dette er lagt inn.

På stock rom (som jeg kjører nå) så logger jeg bare inn på face, og får valg om kontakt/kalender sync uten noen ekstra programmer.

Themes er det vel bare å søke etter på play store tror jeg.. prøv å søk på CM Theme eller noe sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke til facebook sync på min S3, men det var via facebook kontoen.. Men la inn et meldingsprogram, som jeg mener heter contacts+ eller noe sånt, der gikk det fint :)

PS, som sagt er dette et eget meldingsprogram, men du kan fint bruke standard meldingsprogram etter at dette er lagt inn.

På stock rom (som jeg kjører nå) så logger jeg bare inn på face, og får valg om kontakt/kalender sync uten noen ekstra programmer.

Themes er det vel bare å søke etter på play store tror jeg.. prøv å søk på CM Theme eller noe sånt.

La inn Ubersync for å få frem profilbilder fra Facebook, gikk fint. Themes har jeg også trikset litt med nå.

Men det som irriterer meg er at jeg ikke får endret på vibrasjons intensiteten.. Tips? Merker knapt at jeg får meldinger når telefon står i lydløs/vibrasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Jeg brukte et 4.4 theme på min S3 før det var kommet noen builds. Det økte brukeropplevelsen min og det themet fjernet den elendige gradienten som er bakgrunn i settings.

Lenke til kommentar

Hei

Akkurat same erfaring med ein S4 og 10.2.

Elendig batteritid.

No skal det legges til at eg har på alt av sync( google now, mail, posisjon). Men det er for at eg meinar at ein smarttelefon skal bruke alt for å vere smart.

Eg vil også vente på KitKat.

Prøvde meg på CM11 nightly, men startskjermen hengte seg og jeg fikk ikke fjerna ikon, noen ganger gav tlf beskjed om at den hadde stoppet (Doh!) og det gikk ikke an å stille inn noe som helst på kameraet, men det virka som om batterilevetida var bedre uten at jeg kan si det sikkert. Må nok vente ei stund før jeg tør prøve meg på den igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...