Gå til innhold

CyanogenMOD: Diskusjon og spørsmål

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg hva du skal jobbe med framover. Innebygd synkronisering av applikasjonsdata. Veldig irriterende når du spiller et spill på taben og så skal du f.eks på skolen og må begynne med spillet på nytt.

Ønsker til funksjoner:

- Dropbox synkronisering

- Velge mellom automatisk, tidbestemte og manuelle synkroniseringer

- Holo design (men det klarer du vel ikke å holde deg unna :p)

- At jeg får bli betatester? :)

Denne kan synkronisere appdata mellom enheter, men har ikke testet den selv: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.backup

Mulig dette bare skjer via dropbox, google drive ol. vet ikke om det funker via wifi.

Denne har jeg testet litt selv (Krever root): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quintstoffers.DataSync , men opplevde noen rare ting med denne som feks. at en app ble "borte" etter sync og ikke lot seg installere på nytt. Endte med at jeg flashet ROM og gjorde restore på apper. Denne synker (også schedulert om man betaler) via wifi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, dessverre fungerte ikek den siste Nighties for meg i dag (04.02.2013), kan du anbefale en annen nighties?

Får 2Unfortunately, Setup wizard has stopped" hele tiden. Har nå forsøkt både nyeste og eldste Nightly.

Bruker denne Google Apps (godkjent for 4.1.1: gapps-jb-20120726-signed)

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å installere CM via guiden deres HER, får jeg en error. Har lastet ned heimdall og codeworkx's ClockworkMod Recovery. Er da på punkt 2 hvor jeg holder inne volum ned, home og power off, mens jeg tar å plugger usb kabelen til s2en som det står. Når jeg kjører zadig får jeg ikke velge "Samsung USB Composite Device" som det står i guiden. Her ser dere bilde av hva jeg kan velge mellom, og hva som skjer når jeg trykker install på den jeg trodde kanskje skulle være rett. BILDE

Lenke til kommentar

2 korte spørsmål: Er det flere enn meg som ikke får kjørt JuiceDefender? Får en del feilmeldinger i loggen om inkompatibilitet.

Hvis jeg oppdaterer til nye nighties ved hjelp av ROM Manager Premium, vil hele innholdet scratches hver gang? Antar det.

Du kan fint oppdatere til nyeste nightly uten å miste noe ;)

Lenke til kommentar

Har nå rootet min S3, og er klar for å installere CM etter jobb idag. I den anledning lurte jeg på hvor stabile disse "nightliesene" er?

Har lest om diverse problemer, men vil helst ikke gå tilbake til ICS med CM9.

På forhånd takk. :)

Dette avhenger litt av telefonmodell. Nyere, populære modeller fungerer stort sett smertefritt med nyeste nightly. Dette inkluderer S3. Eneste man må være oppmerksom på er at man kan oppleve at man oppdaterer og plutselig kommer over en og annen bug (som stort sett blir rettet opp i svært raskt), slik at man må sørge for å holde seg oppdatert ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...