Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 14. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2013 Nå vet jeg hva du skal jobbe med framover. Innebygd synkronisering av applikasjonsdata. Veldig irriterende når du spiller et spill på taben og så skal du f.eks på skolen og må begynne med spillet på nytt. Ønsker til funksjoner: - Dropbox synkronisering - Velge mellom automatisk, tidbestemte og manuelle synkroniseringer - Holo design (men det klarer du vel ikke å holde deg unna ) - At jeg får bli betatester? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Nå vet jeg hva du skal jobbe med framover. Innebygd synkronisering av applikasjonsdata. Veldig irriterende når du spiller et spill på taben og så skal du f.eks på skolen og må begynne med spillet på nytt. Ønsker til funksjoner: - Dropbox synkronisering - Velge mellom automatisk, tidbestemte og manuelle synkroniseringer - Holo design (men det klarer du vel ikke å holde deg unna ) - At jeg får bli betatester? Hmm, type at applikasjonsdata blir synkronisert mellom enhetene dine? Fiffig idè Skal gruble litt på det Endret 14. januar 2013 av Untouchab1e 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 14. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Akkurat det jeg tenkte på Du kjenner nok til det samme problemet selv om du har flere enheter? Om det blir en funksjon så kommer jeg aldri til å bytte ut CM med noe annet på enhetene mine. Med Dropbox synkronisering mente jeg at alt (mellom)lagres der så du får smertefri synkronisering. Endret 14. januar 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2013 Mener å huske at det er en innstilling for dette under Audio i Settings. Den har vel vært der siden CM7 tror jeg Eller er det bare fokus-lyden du tenker på kanskje? Nops, intet alternativ under der. Nei det er en "plong" hver gang man tar bilde og ingen lyd når telefonen fokuserer. Ligger /system/media/audio/ui/camera_click.ogg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 En veldig kjent utvikler kom deg visst i forkjøpet, men en integrert løsning er definitivt det beste. https://plus.google.com/103583939320326217147/posts/THW5HiEpa4R Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Noen som vet om en fix til kameraet på en zte blade? Cyanogenmod 7 ble lagt inn. Får opp beskjed om at den ikke får tilgang til sd kortet Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Noen som vet om en fix til kameraet på en zte blade? Cyanogenmod 7 ble lagt inn. Får opp beskjed om at den ikke får tilgang til sd kortet Hva med å legge inn CM10 eller enda bedre, CM10.1? Merk at FM radioen ikke funker enda. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Hva er den beste rom til galaxy s2? Mtp stabilitet, ytelse og batteritid. Har akkurat kvittet meg med min nexus fordi jeg savnet formet og kameraet til s2en. Hadde 4.0.4 forrige år, den var ferdigrootet og alt fra en kompis. Trenger en step by step guide til rooting for noobs, samt installering av ny rom. Er det bedre å velge en 100% stabil ICS rom enn en ny Jelly Bean rom, slik det er i dag? Orker ikke touchwiz siden jeg er vant til stock android Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Hva er den beste rom til galaxy s2? Mtp stabilitet, ytelse og batteritid. Har akkurat kvittet meg med min nexus fordi jeg savnet formet og kameraet til s2en. Hadde 4.0.4 forrige år, den var ferdigrootet og alt fra en kompis. Trenger en step by step guide til rooting for noobs, samt installering av ny rom. Er det bedre å velge en 100% stabil ICS rom enn en ny Jelly Bean rom, slik det er i dag? Orker ikke touchwiz siden jeg er vant til stock android Gå til wiki.cyanogenmod.com og følg guiden der. Mener å huske at 10.1 kjører meget godt på S2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Kjører ihvertfall smertefritt på S3 og N7. Til dere med S3 så anbefaler jeg Siyahkernel. Med litt tweaking så fikk jeg forbedret lyden på headset en god del Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Takker for svar begge to. Skal lese litt nå imens jeg venter på at s2en blir klar. Må også selge nexusen min vil holde meg unna tweaking, vil bare kjøre på og ha noe som fungerer. Cm 10,1 ser meget smooth ut på s2 ja. Bruker du ikke spotify til musikk? De har fått audio effects på innstillinger nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Du får ikke tweaket DAC og Amp med Spotify + at jeg bruker Wimp Endret 29. januar 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Du får ikke tweaket DAC og Amp med Spotify + at jeg bruker Wimp aha http://wiki.cyanogenmod.org/w/I9100_Info Hvilken guide skal jeg følge først, installation guide eller build cm walktrough? Tlf er helt stock, ikke brukt på flere mnd så er nok ikke nyeste android/touchwiz på engang. Ser at det bare er nightly av CM 10.1 tilgjengelig, stemmer dette? Trenger som sagt noe som funker perfekt når det er installert ordentlig, stabilt og raskt med bra batteritid! Ikke noe overclocking som jeg hadde før på AOKP 4.0.4 tror jeg det var, tlf ble fettvarm. http://www.youtube.com/watch?v=3sXptQGy5no syns det ser så smooth ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Installation, tviler på at du skal lage en egen versjon av CM Skal du ha god batteritid så kan CM10 være et bedre valg da de kanskje ikke har rukket å fokusere så mye på batteritid enda på CM10.1, men jeg ville ihvertfall ha gått for CM10.1 uansett. Endret 29. januar 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Går nok for 10.1 ja. Men ser det bare et nightly, er det fordi det ikke er kommet en official stabil 10.1 enda? Bare å ta den nyeste da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Ikke undervurder nightly-builds. Kjører nightly builds og har ingen problemer med min Galaxy Nexus i det hele tatt Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Sikkert greit, men er det noe man kommer til å savne kontra stable? Har liksom ikke lyst til å installere annen hver uke hvis du skjønner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Not really. Oppdateringsprosessen er ganske så smertefritt da CM har en egen oppdateringsfunksjon og har du først lagt inn CM så velger du selv nårtid og hva telefonen skal lete etter oppdateringer. Du får en user-prompt om å restarte og telefonen rebooter og oppdaterer og vips...nattlig cm-kos Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Not really. Oppdateringsprosessen er ganske så smertefritt da CM har en egen oppdateringsfunksjon og har du først lagt inn CM så velger du selv nårtid og hva telefonen skal lete etter oppdateringer. Du får en user-prompt om å restarte og telefonen rebooter og oppdaterer og vips...nattlig cm-kos Åja, ganske greit egentlig. Men liker å kjøre clean install når jeg oppdaterer ting, så kjører bare nyeste nightly når jeg får telefonen, også installerer stable når den kommer. Hvis det ikke kommer en veldig viktig oppdatering over natten. Har aldri så veldig mye ting på telefonen uansett, spotify sync, dropbox og sms backup and restore er en rask prosess:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Hmm, type at applikasjonsdata blir synkronisert mellom enhetene dine? Fiffig idè Skal gruble litt på det Grublet litt på det nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå