-Léon- Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Lurte på om det er noe spesielt å gjøre nå som mainstory er fullført. Har alle våpen/armor/malerier/skattekart(osv) som jeg har kunne kjøpt fra selgerene. Oppgradert alle butikkene i villaen min, kjøpt alle spesialtekninkene ifra treneren i villaen. Eneste som står igjen er vel å finne alle skattene/fjær, men skjer det noe når jeg har funnet alle i alle byene? Og vil de snikmorder oppdragene aldri ta slutt? Og hvordan får jeg forandret slik at tips og slike ting kommer på ENGELSK og ikke norsk. Holdte på å le meg igjen i starten når jeg skulle gjøre 'denge' oppdrag :!: Endret 9. april 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
fredz10 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du har også nedlastbart innhold for single player, The Da Vinci Disappearance, som ligger på psn/xbox live. Den utvider historien litt og anbefales hvis du glad i serien, men jeg ville ventet litt og sett om den snart kommer på salg, for den var litt kort i forhold til prisen (ca. 80 kr) Når det gjelder å få spillet på engelsk, så fant jeg ut at det å bytte systemspråket på PS3en var det eneste som fungerte. Bør vel fungere på samme måte for Xbox 360 og.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du må nok skifte lokale, slik at du i noen spill kan få automatisk engelsk(er denne innstilt på norsk får du alltid norsk tekst o.s.v. på spill som har dette). My Xbox -> System Settings -> Console Settings -> Language and Locale Du kan som sagt prøve DLC`en, som jeg tror koster 800 MS Points, 1000 points koster 81 kroner hvis du kjøper poengene på boksen. Aner ikke butikkpris, det er forskjellig. Spillet har riktignok også en fantastisk bra flerspiller-modus. Hvis du er av typen som liker litt mer "smarte" flerspillermoduser enn disse run and gun-skyterne som markedet får servert i fulle tønner hvert år. DLC`et som jeg snakket om, gjør også at du får med en ekstra moduser og noen karakterer mener jeg til MP-delen og. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Vet ikke helt hvorfor jeg ikke tenkt på det selv, med å gå inn på System Settings ;p Skal ta en titt på DLC'n Men uansett takk for hjelpen. Edit: Forøvrig synes jeg at folka bak spillet har gjort en nydelig jobb med arkitekturen på bygningene, og stemingen jeg får når jeg går gjennom gata er magisk =) Endret 10. april 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Annet alternativ er også å prøve å sope opp alle achievementene. Riktignok må du jo spille MP pluss DLC`et for dette. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Du kan jo samle flagg eller lete etter glyphs da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå