salamishit Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Har lagd en tråd før om det her, men fikk bare beskjed om å sende den inn til reparasjon. har gjort det 2 ganger, men fortsatt samme feil. Her er en video om hva som skjer: *video kommer snart* Endret 9. april 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det var vel den dårligste videoen jeg noensinne har sett. Hva med å holde kameraet stille så det er mulig å se noe?? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Det var vel den dårligste videoen jeg noensinne har sett. Hva med å holde kameraet stille så det er mulig å se noe?? greit skal prøve en gang til Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Og kanskje si hva vi skal se etter, det er litt greiere hvis vi kan få et hint. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Det som skjer er at skjermen plutselig blir helt blå der det er hvite farger, og rødt på andre steder. Skjermen flimrer altså når jeg bare surfer helt vanlig på nettet. Laptop btw EDIT: første gang den var på rep så byttet de LCD-kabelen, og andre gang så byttet de skjermen. Så da er det sikkert hovedkortet det er noe feil med. Endret 9. april 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Høres ut som en vakkelfeil, det kan være i kabelen som går fra maskinen og opp i skjermen. Du skal kunne finne den og dytte litt på den hvis du tar av tastaturet. Det kan være at flatkabelen ikke sitter skikkelig i en av kontaktene eller brudd i kabelen. Edit. Ja, da har de jo sjekket det så da er det vel som du sier skjermkort eller hovedkort. Endret 9. april 2011 av vidarkri Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Tror jeg bare leverer inn hele dritten og bygger meg en stasjonær... Samme feil + reparasjon x2 = heving av kjøpet? Endret 9. april 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Samme feil + reparasjon x2 = heving av kjøpet? Stemmer det, men forhandler må få lov til å sjekke at det faktisk er samme feil, og at den ikke har kommet pga feilaktig bruk. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Samme feil + reparasjon x2 = heving av kjøpet? Stemmer det, men forhandler må få lov til å sjekke at det faktisk er samme feil, og at den ikke har kommet pga feilaktig bruk. Vet du hvor det står om heving av kjøpet i forbrukerkjøpsloven? jeg finner det ikke noe sted :-( Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Vet du hvor det står om heving av kjøpet i forbrukerkjøpsloven? jeg finner det ikke noe sted :-( Les §§30-32 i Forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå