Brad Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Har kjøpt meg Active eCommerce Std Windows via Active24 og skal lage meg en nettbutikk. Er ny på dette feltet og har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Men jeg har logget inn på Active24 kontoen min og trykker deretter på: Ez Publish Web ettersom det er her jeg lager siden? Trykker deretter på "Get Started" og da skal dem sende meg til log inn. Men da kommer jeg bare til denne siden: 404 Not Found. The requested URL /user/login was not found on this server. Hvorfor skjer dette? Hva må jeg gjøre? Noen som har laget side via Active24 før, som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 EZ Publish er et blogg/hjemmeside-verktøy. Jeg vet ikke hvorfor du får den feilmeldingen men kanskje siden ikke er opprettet enda? Nettbutikken tror jeg du får tilsendt en mail med instruksjoner til hvordan du tar i bruk. Når var det du bestilte dette? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Bestilte for en uke siden. De siste meldingene jeg har fått fra Mamut er: * Ditt lisensnummer for ditt Mamut-program! * Takk for at du benytter deg av Mamut eZ Publish for å publisere dine nettsider! For å komme i gang må du gå til nettsiden du opprettet, trykke på ”Logg inn” øverst til høyre, og benytte følgende brukernavn og passord Det er de mailene jeg har fått fra dem. Er det et program jeg må laste ned for å begynne å lage nettsiden? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg kjenner ikke til akkurat det men vil tro det er noe du må laste ned. Det står vel i mailen om "lisensnummer for ditt Mamut-program". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå