Plexim Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Jeg har en gammel riks-tv boks som jeg ikke brukes lenger, også har jeg en gammel asus eee pc 900 i deler, så da tenkte jeg at jeg skulle kombinere detr å bruke som htpc Gidder ikke å skrive alle planer, dere får bare følge med og komme med inspill i kommentartråden KOMMENTARTRÅD Endret 9. april 2011 av Dantax9 Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 UPDATE: Jobba litt mer på det i dag, når jeg var hos Crazyjoey Her har jeg kutta hull til vga utgang og usb porter, det ble stygt, men med litt finpussing og lakk så blir det nok ikke så lett å se For å få strøm uten for mye modding så ble det slik, tenkte ikke over noen bedre løsning før nå Her er den med alle deksler på Her tar jeg bildene mine, litt dårlig bilde av det, men jeg er ikke noe flink med kamera på frihånd Grunnen til at jeg ikke fjerner batteriet er at jeg har ødelagt feste til BIOS batteriet, så for å bevare BIOS instillingene så må jeg bruke batteriet KOMMENTARER HER Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Fant en gammel trykkbryter fra clas ohlson liggende, den har vært brukt i et kabinettprosjekt som ikke ble ferdig, den har både blitt lakkert og slitt, men poenget med dette prosjektet er faktisk ikke att det skal bli pent (har ikke noe i mot det, men er ikke viktig), bare at det skal kunne brukes og være noenlunde diskre slik at pappa ikke bryr seg omm den står i stua fast Loddingen ble dårlig pga. stive ledninger, og etter litt varme fra maskinvaren så begynte teipen faktisk å løsne Stygg, dårlig, gammel og utslitt trykkbryter fra clas ohlson Sånn ser det ut for øyeblikket Tok en liten test run med bryteren jeg KOMMENTARER Endret 15. april 2011 av Dantax9 Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Har endelig fått gjort litt mer nå da, har fikset feste til power knapp og funnet ut at lyduttaket bare skal bestå av noe så enkelt som en 3,5mm stereo skjøtekabel hvis jeg ikke plutselig gidder å lodde noe greier da. Bilder: KOMENTARTRÅD Endret 18. april 2011 av Dantax9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå