Eriise Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hei hei Jeg og en kompis skal til The Gathering i påska, og som dere sikkert forstår skal vi laste ned masse. fuck DLD! Vi tenkte vi skulle kjøpe oss noen EKSTERNE harddisker for å kunne samle data og har veldig lyst på tips til gode harddisker som varer og skriver raskt, vi er veldig interesserte i råd om du har hatt dårlige erfaringer med harddisker eller om du har hatt gode. Skriv gjerne hva vi burde holde oss unna og hva som er å anbefale! Den burde være på 2 terabyte og ha god byggekvalitet! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hei. Om du ønsker rask skrivehastighet, så er jo USB 3.0 eller e-SATA å foretrekke. Å fylle en ekstern disk med filmer og andre store filer via USB 2.0 synest jeg går treeegt. Så spørsmålet er da om du har mulighet for USB 3.0 eller e-SATA på maskinen du skal bruke? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Å fylle en ekstern disk med filmer og andre store filer via USB 2.0 synest jeg går treeegt. Kan jo bare plugge harddisken i og laste ned direkte til den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå