Gå til innhold

Hva synes du om Michelle Rodriguez?

38 stemmer

1. 1. Liker du Michelle Rodriguez?

• Ja, hun er heit <3
    • Ja, hun er en talentfull skuespiller
    • Ja, hun er en fantastisk person
    • Verken eller
    • Nei
    • Jeg hater det jævla macho-ass trynet hennes, og den mandige oppførselen hennes
    • Jeg håper hun leker mer macho enn hun er i neste film, og blir lam, og forsvinner fra rampelyset for godt!!!!!!!!!111!!1 one one

Anbefalte innlegg

Michelle Rodriguez, "helten" i Avatar, lost, machete, the fast and the furious, og den nye alienfilm-greia.

Hva synes dere om henne? Jeg personlig tåler ikke trynet på mennesket. Makan til mandig kvinnfolk skal en leite lenge etter. Ikke bare er hun mandig, men hun er en dårlig skuespiller også. Jeg vil faktisk påstå at hun er på linje med David Caruso(Horatio på CSI Miami)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utstår ikke dama.

Eksepsjonelt stygg, i tillegg er hun tydeligvis en skikkelig tvilsom type, driver med alt fra vold til fyllekjøring og oppfører seg totalt dramaqueen og hyler og skriker for alt mulig. Nei takk.

Mulig hun har et talent som skuespiller jeg ikke klarer å se, men som privatperson er det i alle fall klare tegn på at hun er stein gal og forferdelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hun minner egentlig litt om Mira Craig. Hun som er så JÆVELIG kul som slo kjæresten sin. Møkkakjærring. Siden vi gutta velger å ikke slå jenter, bør de velge å ikke slå oss også. Hvis en guttejente som rodrigues eller craig hadde klappet til meg, hadde jeg faktisk slått tilbake. Fysj

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se hvorfor du synes hun er heit. Jillian Michaels er heit.

Det er greit å være for likestilling - det er jeg til en viss grad selv - men man trenger ikke å være feminist for å ha et "riktig" liv. Faktum er at kvinnehjernen og mannehjernen er bygget opp forskjellig, og da tenker man nødvendigvis også forskjellig. Derfor er det ikke riktig å ta kvinner og menn under samme kam. At menn og kvinner skal ha like rettigheter og muligheter, er en selvsagthet, og de som kjemper for det gjør en god sak.

Men på lik linje med menn som slår kvinner, er kvinner som slår menn undermennesker. Både mannssjåvinister og feminister skvip

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...