minotir Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hei! Har kjøpt en 24" Benq skjerm som jeg prøver å få bilde på gjennom hdmi, men det står bare no signal detected. Når jeg kjører den med vga kabel så får jeg bildet og alt funker fint. Hvis jeg kobler i hdmi kabelen samtidig med vga kabelen så kommer det opp at det er 2 skjermer. Jeg har prøvd å satt den andre skjermen til hovedskjerm og så tatt ut vga kabel, men da blir det no signal detected igjen. Noen tips? Lenke til kommentar
smurt Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Om du har flere innganger å velge mellom på din pcskjerm må du velge dette ved hjelp av en av knappene på betjeneingspanelet til skjermen. Jeg har 2 stk. Benqskjermer, Den ene har kun vga og den andre har 2xhdmi,1xdvi og 1xvga. Her må jeg velge ved hjelp av "knapper" på siden hvilken inngang som brukes. Har du gjort dette kan det være at du må i bios på maskinen og aktivisere hvilken skjermutgang som skal brukes. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 hehe, værre var det ikke nei. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå