Gå til innhold

Norske blekkbutikker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg handler til min canon fra yaha.no.

Helt ok blekk, men ikke noe og satse på for foto utskrifter da er det bare original blekk som duger etter hva jeg har testet.

Nå skriver ikke jeg ut bildene mine hjemme så, for min del billig og kjapp levering, har dert somoftes dagen etter jeg bestiller og det er rått her oppe i nord..

Lenke til kommentar

Først vil jeg si at jeg er enig i at du bør kjøpe orginalt blekk.

Når det gjelder nettbutikker, så kan det være mye å spare ved å søke litt rundt. Jeg har handlet blekk fra flere leverandører (inkclub, yaha, Amentio osv), og til min A3 skriver så har jeg spart mye på å velge "mindre" leverandører kontra dei store som Komplett og MPX.

I denne linken har jeg lagt inn ett søk på den sorte patronen som passer til din skriver og som du kan se så varierer prisene noe.

Billigst er shopping4net.com . Dette er en litt "spesiell" nettbutikk som jeg brukte sist jeg handlet nye patroner. Den svarte patronen her vil være ca 60 kr billigere enn hos inkclub. Dei er relativt rimelige på frakt. Hvis ordren kan deles opp i forsendelser med tollverdi under kr 200 så gjør dei det. Da jeg handlet så fikk jeg mine 6 patroner i 3 forsendelser/konvolutter (tror jeg) med en fraktkostnad på under 10 kr pr "konvolutt". Og på fullt sett med patroner så var det en del kroner å spare framfor å bruke det nest billigste alternativet.

Lenke til kommentar

Bestilte fra shopping4net. Var MYE billigere enn de andre sidene. Leste litt rundt om erfaringer, og fant ikke noe negativt.

Har også bestilt blekk fra shopping4net i det siste. Veldig billig, rask levering (har kun bestilt blekk de har på lager), og har ingenting å si på utskriftskvaliteten så langt (KMP blekkpatroner)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...