Gå til innhold

Kan PC'n kjøre Crysis 2 ?

Anbefalte innlegg

Hei til alle dere i diskusjon.no forumet! :thumbup:

Jeg har tenkt til og kjøpe Crysis 2 i dag men har ikke helt bestemt meg for hvilken platform jeg skal ha det på. Har gaming PC som jeg har bygget selv og en Xbox 360, og vil mest ha til PC...

Problemet er om PCen min i det hele tatt klarer og kjøre det krevende spillet. Så under er det info om hva det er i PCen. Hadde vært fint om jeg fikk tilbakemelding ganske fort ;)

PCen:

•  
  • Kabinett: Antec Nine Hundred Midi Tower (black)
  • Prossesor/CPU: AMD Phenom II X4 840 (altså Quad Core)
  • PCI: Gigabyte Radeon HD 6850 1GB GDDR5
  • RAM: Corsair Value S. DDR3 1333MHz 4GB CL9
  • PSU: Silver Power SP-SS500 500W PSU
  • Motherboard: Gigabyte GA-870A-UD3, Socket-AM3
  • Harddisk: Samsung SpinPoint F3 1TB
  • DVD Reader: Samsung DVD±RW Burner, SH-S223C

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rating Diff

Intel Processor - Core 2 Duo E6750 2.66GHz

AMD Processor - Athlon II X2 245e

Nvidia Graphics Card- GeForce 8800 GT

ATI Graphics Card- Radeon HD 3870

RAM (Memory) - 3 GB

Hard Disk Space - 9 GB

Direct X - 9

det her e det som e anbefalt

Lenke til kommentar
Spillet har aim-assist, press start to begin og adjust tv settings.

Nuff said?

Vell, dette er bullshit. Men Crysis 2 krever lite. Det har lavere grafikk enn eneren. Men gameplayet er jævli bra, IMO mye bedre enn enere. Men så er jeg en av de få som synes det.

Lenke til kommentar

Nuff said?

Vell, dette er bullshit. Men Crysis 2 krever lite. Det har lavere grafikk enn eneren. Men gameplayet er jævli bra, IMO mye bedre enn enere. Men så er jeg en av de få som synes det.

crysis2demo.jpg

crysis2autoaim.jpg

Crysis 2 PC versjon er en så jevlig hard feil at det ikke går ann. Gameplayet er konsoll-gameplay, lett og sikte inn, evigheter å dø. Og hele interface minner kraftig om at det var desginet for en håndkontroll og ikke mus og tastatur. Spillet har små drittbaner og finnes faen meg ikke noe dynamisk i det heller. Mer råtten port skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
crysis2demo.jpg

crysis2autoaim.jpg

De der bildene er ikke fra spillet, de er fra Demoen, de har aldri eksistert i live, dermed er det bullshit.

Crysis 2 PC versjon er en så jevlig hard feil at det ikke går ann. Gameplayet er konsoll-gameplay, lett og sikte inn, evigheter å dø.

Bare positivt spør du meg, krever mere aim, holder ikke å skyte i bena å få kill. Handler ikke om den som spotter først vinner. Handler om aim å powermanagement.

Og hele interface minner kraftig om at det var desginet for en håndkontroll og ikke mus og tastatur.

Skjønner ikke hva du mener, jeg synes interfacen er jævlig fin jeg.

Spillet har små drittbaner og finnes faen meg ikke noe dynamisk i det heller.

Jeg foretrekker små banner over store, mere konstant action, mindre downtime. Dynamikken kunne vært bedre, helt enig der, men det er ikke gamebreaking.

Mer råtten port skal du lete lenge etter.

Ikke egentlig nei.

Lenke til kommentar

Nuff said?

Irrelevant irrelevant og irrelevant.

Crysis 2 PC versjon er en så jevlig hard feil at det ikke går ann. Gameplayet er konsoll-gameplay, lett og sikte inn, evigheter å dø. Og hele interface minner kraftig om at det var desginet for en håndkontroll og ikke mus og tastatur. Spillet har små drittbaner og finnes faen meg ikke noe dynamisk i det heller. Mer råtten port skal du lete lenge etter.

Irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant og irrelevant.

Denne tråden handler om en datamaskin. Ikke om dine meninger angående Crysis 2. Posten din handler ikke om hvorvidt datamaskinen i førstepost kan kjøre Crysis 2 altså er alt du sier bare bullshit. Hold deg on-topic.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Crysis 2 shippet faktisk med "Press Start to Begin" i spillet - endringen til "Press Enter to Begin" er listet i changelogen til dag èn-patchen (1). Når det er sagt, så finnes det sikkert bedre tråder for å diskutere hva det eventuelt betyr for Crysis 2 rent kvalitetsmessig.

I forhold til trådstarter: Med din PC ville det vært underlig om du valgte en annen plattform for Crysis-spillingen din. Du ligger komfortabelt over kravene, og siden du har et 68xx-kort, kan du også fleske til med DX11-innstillinger når den patchen engang kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...