Qwark Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 noen som har erfaringer med zonealarm brannmur? er det noe reklame på den siden den er gratis til hjemmebruk? funker den bra? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg tror det er delte meninger om denne her, men jeg mener iallefall at den kan være voldsomt irriterende. Den spør hele tiden om hvilke program som skal få lov til å snakke med internett, noe som i og for seg er bra, men den ser aldri ut til å lære. Selv om du ber den om å huske kan det godt hende den spør deg like etterpå. Angående reklamen, jeg mener å huske at det er en liten stripe i selve programmet med en banner eller noe, er ikke helt sikker på det da jeg ikke har den kjørende nå. Den gjør jobben sin, men mangler evne til å lage seg noen egne regler slik som feks. Norton sin gjør. Men nå er jo ikke den gratis. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 ZoneAlarm er uten reklame, og er etter kort tids bruk "stille". Når man har gitt adgang til de programmene som skal ha det, har man en relativt problemfri brannmur. Enkel å ta i bruk er den, og beskyttelsen er visstnok bra. Man kan støte på problemer med enkelte programmer, løsningen er da ofte å disable brannmuren en kort stund. Jeg har ingen problemer med å anbefale ZoneAlarm. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Zonealarm er ærlig talt en drittfirewall. Har prøvd både pro og nonpro. Den beste firewallen dere han installere er Sygate Firewall. Den er konfigurert en gang og deretter spør den ikke flere ganger om du ber den om å huske hva du har svart. Zonealarm var utrolig irriterende spnn sett. Har vel prøvd en hel haug softwarebaserte firewall's. Sygate ble faktisk også best i test.. Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 har norton selv, men det er søster som har fått bredbånd og er grønn på data (chater bare), som trengte en brannmur, for sikkerheten sin del. er det noen andre brannmurer(gratis) der ute som kan fungere nogenlund problemfritt? Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 ZA er et flott program, og er det noe du trenger hjelp til eller lurer på så har de et forum som dette Adressen dit er http://www.zonelabs.com Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 . Jeg har ingen problemer med å anbefale ZoneAlarm. Ikkje eg heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå