Gå til innhold

Telenor ADSL / Zyxel, får ikke logget inn på ruteren.

Anbefalte innlegg

Hei,

Skulle logget meg inn på multi modemet som vi har fra telenor til ADSL`en, dette har funket før, hvor jeg behøvde bare å skrive Username: Admin Password: (ingen ting)

Men dette av en eller merkelig grunn funker IKKE lenger, og jeg er den eneste som har peiling på hvordan man i det hele tatt finner ip`en, har telenor begynnet med nytt? hvordan skal jeg kunne logge meg inn nå, når ikke brukernavn funker lenger?

Utrolig plagsomt.

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Skulle logget meg inn på multi modemet som vi har fra telenor til ADSL`en, dette har funket før, hvor jeg behøvde bare å skrive Username: Admin Password: (ingen ting)

Men dette av en eller merkelig grunn funker IKKE lenger, og jeg er den eneste som har peiling på hvordan man i det hele tatt finner ip`en, har telenor begynnet med nytt? hvordan skal jeg kunne logge meg inn nå, når ikke brukernavn funker lenger?

Utrolig plagsomt.

Takker for svar

Det er sterkt anbefalt at du faktisk setter et admin-passord og ikke bare lar det være blankt. Naboen din eller andre kan godt finne på å logge seg inn på din router noe som kanskje ikke er så ideelt :)

Hvilken IP-adresse er det du prøver å finne?

Lenke til kommentar

Er jo passord på selve nettet, så naboen kommer ikke inn, vi har ikke noen geeker i nabolaget som jeg vet om heller, IP addresse, mente jeg bare at jeg er den eneste i huset så klarer å finne ut at man faktisk må skrive noen tall for å komme til ruteren, altså ingen her i hjemmen kan ha endret det heller.

Å jo, jeg kan ringe telehor for 29,- minutte! så greit å prøve noe annet først, er ikke noe gratis support med ADSL`en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...