Xander^ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Jeg klarer ikke å legge til statisk ip på klientene i nettverket mitt. Hver gang jeg legger inn mac, ip og navn og trykker "Save" eller "Apply Settings" får jeg melding fra Opera ala dette: <192.168.1.1> is already defined as a static lease. Har prøvd med andre nettlesere og andre mac-adresser. Har prøvd å sette statisk ip til 192.168.1.150 i tilfelle dhcp-serveren tuller (dhcp-serveren har klienter fra .100 til .149), men uten hell.. Endret 8. april 2011 av Xander^ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Problemet er de tomme oppføringene du har der. Trykk på remove og slett de, velg så add, legg inn data og trykk på save, nederst på siden. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Nei, det er bare jeg som har trykket "add" ett par ganger Når jeg fyller inn korrekte verdier i boksene og trykker "save" får jeg feilmeldingen fra nettleseren som jeg nevte først i tråden. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Ehh.. Plutselig fungerte det.. (?) Sikkert brukerfeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå