Patience Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Viser til MC og ATV-forumet; Her er det ingen seksjoner som har med tung mc å gjøre.. Mens moped har sin egen kategori.. Er det ikke snart på tida å la forumet få litt eldre og voksnere karer inn på den delen? Det jeg mener å si er at vi må få inn tung-mc inn i kategorien snart.. Det er jo helt merkelig at ATV er først opp, mens tung mc glimrer med sitt fravær.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Voldsom respons En av gangen, jeg klarer ikke å holde følge. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det er ingen voksne på forumet, bortsett fra meg, og jeg solgte min vakre BMW-sykkel for halvannet år siden. Dette er en "klave før ku"-problemstilling. Vil en kategori føre til øket aktivitet? Det er ikke sikkert når målgruppen ikke allerede finnes i forumets demografi. Samtidig er det sikkert at uten en kategori så går potensielle brukere et annet sted med sine behov... Geir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå