Gå til innhold

[Mw2]noen med på å starte qs-klan? [X360]

Anbefalte innlegg

Hei. Jg er 15 år. Liker motorsport, triksing og turn og andre guttegreier. digger quickscoping og vanlig helautomatisk rifle. Hadde vert kult å startet klan med noen som kunne quickscope, og få rundt 20-8 (over 1 k/d) på runder som demolition. Være sosial, interessert i gamet. Game litt hver dag og en god del i helgene. blir det seriøse greier skal jg kjøpe bestefars HD pvr og vi lager youtube channel. Så noen som er med? Hadde vert smud.

Skriv ut dette og post her:

Lagde ett lite skjema. Slik ser mitt ut;

Alder: 15

GT(eller på pm): ******

interesse i game mode! SnD, team deathmatch, free-for-all. SND(klanVSklan), domination, 1vs1, demo og hardcore.

Hvilken figur er du?(sub,qs, runner): Mest quickscope, bruker mye assault rifle

Hvor lenge har du spilt? 16 dager tror jeg? Er i 70 i tiende prestige

Annen kommentar: turner på fritiden.

Din versjon?

Håper på noen qs'ere:). Vil for all del ikke ha noen pipestemmer på 13 år som skryter og mener dem er litt for gode osv.

Er du dårlig ? Greit, men du gjør så bra du kan, vi har ett team og vi har det fett

er du god? Javell, men hold det for deg selv. ? jeg/vi ser jo det etterhvert. :)

sist men ikke minst; no fjortis! ;)

Dette håper jeg folk er interessert i, så post/ pm meg. Er på rundt en gang i timen fra 11.00 til 00.00 i helgedagene! :)

Endret av want2havebody
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva i helv?..

Edit:

Hei. Jg er 15 år.

[...] Vil for all del ikke ha noen pipestemmer på 13 år som skryter og mener dem er litt for gode osv.

[...]sist men ikke minst; no fjortis! ;)

HAHAHAHAHA

Endret av cfg
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...