Toalettet Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Hei. Jg er 15 år. Liker motorsport, triksing og turn og andre guttegreier. digger quickscoping og vanlig helautomatisk rifle. Hadde vert kult å startet klan med noen som kunne quickscope, og få rundt 20-8 (over 1 k/d) på runder som demolition. Være sosial, interessert i gamet. Game litt hver dag og en god del i helgene. blir det seriøse greier skal jg kjøpe bestefars HD pvr og vi lager youtube channel. Så noen som er med? Hadde vert smud. Skriv ut dette og post her: Lagde ett lite skjema. Slik ser mitt ut; Alder: 15 GT(eller på pm): ****** interesse i game mode! SnD, team deathmatch, free-for-all. SND(klanVSklan), domination, 1vs1, demo og hardcore. Hvilken figur er du?(sub,qs, runner): Mest quickscope, bruker mye assault rifle Hvor lenge har du spilt? 16 dager tror jeg? Er i 70 i tiende prestige Annen kommentar: turner på fritiden. Din versjon? Håper på noen qs'ere:). Vil for all del ikke ha noen pipestemmer på 13 år som skryter og mener dem er litt for gode osv. Er du dårlig ? Greit, men du gjør så bra du kan, vi har ett team og vi har det fett er du god? Javell, men hold det for deg selv. ? jeg/vi ser jo det etterhvert. sist men ikke minst; no fjortis! Dette håper jeg folk er interessert i, så post/ pm meg. Er på rundt en gang i timen fra 11.00 til 00.00 i helgedagene! Endret 8. april 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
mikkiz123 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 jeg blir femten å kan sikkert joine. hva spiller du på... jeg har xbox: SmIlE2KiLlCaM96 jeg har ps3: lurefjes. og pc'n har blue screen å blir ikke fiksa på en stund Lenke til kommentar
cfg Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Hva i helv?.. Edit: Hei. Jg er 15 år. [...] Vil for all del ikke ha noen pipestemmer på 13 år som skryter og mener dem er litt for gode osv. [...]sist men ikke minst; no fjortis! HAHAHAHAHA Endret 9. april 2011 av cfg 3 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Ok, smud! Send pm, når stuff er i orden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå