Myrsve Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hvordan formaterer jeg windows XP. I windows 98 hvar det bare å sette inn disketen og skrive format c:. men når jeg gjorde når windows XP er installert så kommer det bare Bad comand, eller noe sånn. Hvordan formaterer jeg windows XP fra harddisken? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Du booter opp med xp og starter inst.program, da får du valgene ! Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 takk for svaret da får jeg prøve det. kan noen andre komme med noen ander forslag Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 får ikke formater windows xp på den måten du fårklarte jarmo. er det ingen andre måter å formatere på harddisken er i NTFS format Lenke til kommentar
mrmount Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hei Jeg prøvde dette men nå kommer det bare opp at det mangler en hel masse filer når jeg prøver å innstalere XP PRO... Jeg har jo innstalert den på maskinen før ?? Hva kan være galt da ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 får ikke formater windows xp på den måten du fårklarte jarmo.er det ingen andre måter å formatere på harddisken er i NTFS format Du starter inst.prog og installer på nytt, da skal du få valg om vil reparere, skrive over, lage ny partisjon, formatere osv. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Det du gjør feil er kanskje at du prøver å gjøre det mens du er i Windows? Hvis du setter inn XP CD mens Windows kjører så starter den riktignok et program som spør om du vil installere, men da er du på feil spor. Du må boote fra CD. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 takk for svaret da får jeg prøve det. kan noen andre komme med noen ander forslag Skaff deg de fire oppstartsdiskettene til Win 2000, de støtter NTFS. Hvis du absolutt må gjøre det med disketter. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 fikk det til til slutt lasta ned oppstarts diskett til win xp fra microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå