EKHH Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hei, da er pcen min endelig igang men har et problem. CPU er 87C fra først sekund jeg slår den på? Det virker utrolig rart at den skal bli så varm så fort. Uansett, Jeg kommer ikke forbi bios da jeg får denne beskjeden "CPU over Temperature error!" Jeg bruker bare standardkjølingen som følger med men det skal da ikke bli 87 grader i basicly standby av den grunn? Hjelp settes pris på:9 cpu jeg har kjøpt er Intel I5 2500k quad . Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 At CPU'en din blir så varm, er nok bare et utslag av at Intels eminente push-pin kjøler ikke sitter som den skal. Tipper kjøleren er helt kald og at CPU'en beholder all varmen. Det er ikke bare deg som har dårlig erfaring med disse, selv kjøper jeg alltid tredjeparts kjøler, med feste på baksiden av HK'et. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Når saken er [løst] så er det ofte kjekt for referanse at trådstarter skriver HVA som ble løsningen, i dette tilfell om det var kjøleren som ikke satt godt nok. Kan være til hjelp for fremtidige lesere :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå