Lkoddenes Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har et enk og har fått en bekjent til å sette opp en nettside i Wordpress. Siden er oppe og går, men det er mye rusk som må fikses opp. Han har nå ikke tid til å gjøre den skikkelig bra, men hvordan går jeg fram for å få gjort det jeg vil? Jeg har "prøvet og feilet" litt selv, men har for liten innsikt til å få det til. Hvordan får man kontakt med folk som kan ordne dette til en beskjeden pris? Jeg tror ikke det er mye jobb for en som vet hva han gjør =) Jeg har også vurdert å få satt opp en ny side fra bunnen av, uten bruk av Wordpress. Er det nødvendig for å få en skikkelig nettside? Jeg vil gjerne ha en webshop med en betalingsløsning. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Lkoddenes Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Ingen kommentar? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Om målet er en webshop så ville ikke jeg satset på wordpress. Er ferdige nettbutikker som bare installere og kjøper/lager det theme/utseendet du vil ha på nettet og voila inn med varene. Skal du spesialbestille theme akkurat slik du vil ha det og bruker utenlandske freelancere må du regne med ca 150-500$ ettersom hvor mye arbeid det blir samt hvor mange revideringer. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Her får du blandt annet wordpress themes med webshop og full pakke for rundt 40 dollar. www.themeforest.net Installer themet, så er det bare tut å kjør. Enkle justeringer av farger/tekstyper/fjerning av småting etc. gjøres lett via kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå