Gå til innhold

Kan noen hjelpe oss med en russelogo?

Anbefalte innlegg

Heihei! :)

Vi er syv russejenter som er på desperat leting i noen dyktige som vil lage en logo for oss.

Navnet vårt er Shotgun 2011!! :D

Temaet i logoen er pin up damer (helsorte), pistoler og shotglass, men navnet vårt i fokus så klart. Den kan være ganske enkel når det gjelder farger.

Bildet under er en annen sin logo, som illusterer hvordan vi har tenkt å ha utgangspukt/stil til vår egen:

Håper noen snille og flinke der ute kan hjelpe oss!!!!

post-237332-0-66437400-1302290324_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, og velkommen til forumet! :)

Jeg må dessverre si at terskelen min for å hjelpe helt nye mennesker er høyere enn faste medlemmer, av flere grunner. Nye medlemmer som spør om en ting slik som dere nå gjør, returnerer sjeldent. Jobben dere spør om er også relativt tidkrevende. Og da frister det mer å bruke den tiden på mennesker som har bidratt og hjulpet andre her på forumet tidligere.

Om dere er på så "desperat leting" som dere skriver, anbefaler jeg å leie inn noen profesjonelle. De sørger for at logoen blir slik som dere ønsker, og på en slik måte at den faktisk kan brukes på tskjorter, på bil/buss osv.

Det koster ikke så alt for mye. Og siden det faktisk er det som kommer til å være mest synlig på gensere/bilen, er det greit å legge litt i det.

Er dere heldige kan man ordne en form for avtale, der dere får logoen billigere mot at dere klistrer litt klistremerker fra firmaet på bilen, f. eks.

Ellers er det kanskje noen her inne som er flinkere og snillere enn meg. :)

Uansett får dere ha en god russetid.

Skål!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...