Need44speed Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Endret 11. desember 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Bømp Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Du kan jo prøve å skinne deg Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Stikk til frisøren, de kan nok faget sitt 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Du kan jo prøve å skinne deg Jeg kler ikke å skinne meg Stikk til frisøren, de kan nok faget sitt Ja hvis jeg drar til frisøren så klipper de det kortere og det er det. Jeg har aldri egentlig gjort noe med håret mitt, jeg har lyst på en ny fin frisyre. men jeg vil beholde krøllene Endret 8. april 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Hvis du virkelig ønsker å beholde krøllene som de er har du jo ikke veldig mange alternativer. Men kortere burde det uansett bli imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå