Gå til innhold

Nytt hovedkort og gammelharddisk uten drivere?

IonNight

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg Corsair 600T, Corsair H50, ASUS P7P55D-E LX, HD 6970 og Chieftec 750W.

Jeg har 2 gamle hdd på 1TB hver som er mindre enn et år gamle og 2 cd/dvd drives + 4GB DDR3 minne som er 2 år gamle.

Jeg får ikke startet med de gamle harddiskene? vet du hva som er feil, svar gjerne, skriver mer senere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan ikke uten videre bytte all innmat i en PC og forvente at Windows skal starte som før. Det ender gjerne med blåskjerm.

Enten installerer man Windows helt på nytt, eller man kan prøve en Repair Install.

Uansett valg trenger du en Windows CD/DVD.

Lenke til kommentar

Jeg bruker en annen pc her. Pc-en prøver reparingsverktøyet uten at den får fikset noe.

Jeg fikk med 2 cd-er i windows 7 ultimate, jeg skal vel ha i cd1 når jeg starter? og hva skal jeg trykke på etter det, eller bare la den starte?

Takk arni90. Heldigvis har jeg en ekstra hdd som jeg brukte til filmer- og musikklagring. den kan jeg installere w7 på igjen. hvordan er der med med feks lagra spill på just cause 2 hvor jeg er kommet 80%, kan man finne saved data og dra det over. Vet noen noe om det?

Endret av sgvein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...