KFS86 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Tenkte bare jeg skulle si ifra siden prisguide.no sier noe helt annet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Og .... Vertex 3 480GB er prisatt til 14 000,- (mellom tre og fire ganger så mye) Er vel noe som ikke stemmer helt her. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Hehe, det er en annen sak. Jeg skulle bare si ifra for de som vil ha den siden det er det billigste jeg har sett den til nå. En bestilling av denne disken er vel bare som forhåndsbestilling å regne foreløpig siden ingen norske butikker har fått noen på lager enda. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Prisen er sannsynligvis rett alikevel den... Hvorfor 480 GB versjonen koster så mange ganger mere kan vi jo bare lure på. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Ser ut som den Prisjakt siden er bedre oppdatert enn prisguide.no. Trodde prisene oppdaterte seg automatisk med en gang, men det er kanskje for mange produkter til at den kan oppdateres i realtime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå