Fixit Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har testet mediaportal en stund, men litt lei av tweaking. Hva regnes egentlig som den beste softwaren å kjøre htpc på?? Må kunne brukes av en forholdsvis teknofobisk kone (lærer...) Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 I xbmc funker dete meste out of the box. Men det er ingen tuning muligheter. Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Skal forresten ikke bruke den til å se tv, slik at jeg trenger ikke tunermuligheter. Noen andre som har anbefalinger? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Synes både XBMC og Boxee er verdt å se på. Plex også kanskje? Bruker både XBMC & Boxee selv. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Selv er jeg veldig fornøyd med mediabrowser, burde sjekkes ut hvis du ikke har prøvd det. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Definitivt XBMC. Har samboer selv som er teknofob, og hun er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Definitivt XBMC. Har samboer selv som er teknofob, og hun er strålende fornøyd. Da tror jeg jeg går for den! Lenke til kommentar
NightFlare Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg bruker også XBMC og er veldig fornøyd. Jeg har ikke gått dypt og prøvd alle mulighetene man har, men bruker addons som finner subtitles og imdbinfo automatisk, samt Apple Movie trailers lite som fungerer strålende. "Dragen" er også fornøyd da ho klarer å bruke det uten problemer. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Noen som vet om Boxee kjører .rar/.zip filer? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hva mener du med kjører? Kjører som i spiller av uten å pakke ut. Svaret er ja. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hva mener du med kjører? Kjører som i spiller av uten å pakke ut. Svaret er ja. Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå