Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første dag sammen med noen

Anbefalte innlegg

For dere voksne som ikke kan slang, betyr "å være sammen med noen" og "være kjæreste med noen". Jeg har tenkt å spørre ei på skoln, men dette spørrsmålet kommer i hode mitt "hva om hun sier ja?" jeg har aldri hatt kjæreste før, hvordan ungår man flaue stunder? Når jeg kommer til skoln, og hun står utfor, hva skal jeg liksom gjøre da? Jeg er 14 år og går i 8 klasse, noen andre som har hint å dele med meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå bort til henne, smil pent og gi henne et uventet kompliment.

Ta det videre derifra ved å sprute vann på henne fra ei vannflaske du har med deg, og så sier du: "Herregud *navn*, jeg gav deg ETT lite kompliment og du er allerede våt, gjennomvåt faktisk." Sprut på henne en gang til og si "Du er så våt at det renner av deg. Du vil ha meg du, di skitne lille jente!" Smil så pent og vent på reaksjonen hennes. Om reaksjonen er positiv kan du ta det videre til neste steg: ta henne med hjem og dask henne i ansiktet med din penis.

Skulle det være morsomt?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke vær redd for å dumme deg ut med et smil, eller å erte henne litt på en vennlig måte, det vil hun nok like. Det fjerner det meste av flaue stunder siden hun da vil bli mer komfortabel rundt deg og mindre redd for å dumme seg ut selv.

Hør, det er ikke noen jeg har valgt tilfeldig. Jeg har gått på den klappen før, men denne piken tror jeg liker meg. Vi er gode venner, flørter i friminutte, og hun bruker å sitte ved venninen sin som sitter vedsiden av meg, vent mot hvor jeg sitter, da bruker jeg og hun å snakke / erte verandre litt i timene.

Endret av En_annen
Lenke til kommentar

Vel du kan jo ta den evinnelige dansen rundt grøten. Gi henne komplimanger etc over lang tid og se på hvordan hun reagerer på dem. Gi noen blikk i ny og ne etc. Og så om noen måneder om hun reagerer positivt på det og kjemien er bra så kan du jo alltids spørre om hun har lyst å finne på noe sosialt ilag med deg.

Ofte får du jo et inntrykk av om hun liker deg ikke basert på om hun er villig til å henge med deg eller ikke. Må liksom bruke dine sosiale antenner til å kjenne på saken, men samtidig være villig til å bli litt mere direkte når tida kommer.

bare ikke still opp i skolegården framfor masse av hennes venner og spørre eller gjøre slike ting. Da er du bare dømt til å bli SOL.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...