Goranlol Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Har fått tilbake min iphone som har ble stjelt for litt siden. Problemet er at eg(/politiet låste den?) når eg anmeldte saken. Må eg gå til politiet eller operatør for å få den oppløst igjen? Takker for eventuelle svar. Endret 8. april 2011 av Goranlol Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Ja. EDIT: Hvis du meldte fra til operatør har du fått en kode du skal oppgi for å åpne SIM-kortet igjen.regner med at du har fått nytt SIM-kort i mellomtiden så da burde det fungere med det nye kortet. Det er selvsagt avhengig av du mener med "låst". Endret 8. april 2011 av PerB Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Har fått nytt SIM-kort, ja. Så det er telefonen som er sperret. Får ikkje aktivert den i itunes Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Om du meldte tyveriet til politiet, og oppga telefonens IMEI-nummer, så har de fått sperret selve telefonen. Da må du kontakte de og gi beskjed om at telefonen har kommet til rette, og spørre om de kan kontakte operatøren for å få fjernet sperren som ble lagt inn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå