Gå til innhold

Komplett.no fri for kabinett, andre steder?

Anbefalte innlegg

Jeg var ment å kjøpe dette kabinettet fra komplett.no, men da jeg idag skulle bestille var de fri og det er ventet inn om 2 mnd ca.

Hvilke andre plasser kan jeg få tak i akkurat dette kabinettet med det utstyr som er med det på komplett.no til en rimelig pris?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&view=detailed

Helst samme farge også! (Svart)

PS: Vær så snill og gi meg en nøyaktig link til siden med kabinettet sånn som jeg har gitt dere. Og kabinettet skal ikke være brukt!

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehm, tok en tur innom siden, og grøsset når jeg så 5 tallet der igjen!!!

I går bestilte jeg kabbet, i dag noen timer senere har de like mange som i går... De oppdaterer ikke sidene, kan hende kabbet kommer om 3 år da! HJELP!!

Lenke til kommentar
Ehm, tok en tur innom siden, og grøsset når jeg så 5 tallet der igjen!!!

I går bestilte jeg kabbet, i dag noen timer senere har de like mange som i går... De oppdaterer ikke sidene, kan hende kabbet kommer om 3 år da! HJELP!!

Veit....

Når jeg skulle bestille meg ny cpu, så så jeg på mpx sine sider.

Der hadde de 3 P4 2,8Ghz 800mhz inne på lager hele helgen.

Ingen andre webshops hadde denne cpu'n som lagervare.

Litt senere (mandag eller tirsdag etter helgen) så var det en på forumet her som ringte mpx og spurte om de hadde denne på lager.da kunne han som tok tlf bekrefte at det ikke var lagervare.litt merkelig egentlig..selv når det sto at det var lagervare på siden dems.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

hmm..ingen som vet hvor det ble av alle disse chieftech dragon kabinettene med litt spesielle farger, som gule, brune osv.

Skulle gjerne hatt et lilla ett, noen som vet hvor man får tak i det nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...